Mc-Garage
Fra : Peter J

Dato : 13-09-01 19:33

Hej der

Der skulle vel ikke være en der ved hvilken størrelse "Garage", der passer
til en CBR 1000 ??

Hvor kan den købes i DK "gerne Djursland, Århus" ?
Pris ?

Peter
GSX 400 F og CBR 1000 på lørdag kl. 13:00

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-09-01 19:35

Hej igen

Ja, nu ved jeg jo hvor i landet du kommer fra (jvf. tidligere indlæg).

Rydberg i Aidt sælger en type med en type lærred, der kan ånde. Fugt kan
trænge ud, men ikke ind. Jeg mener at det koster omkring 4-500kr. Samtidig
er det et "blødt" materiale som jeg tror skåner lakken. Jeg har selv én og
har været glad for den, men bruger den ikke meget da jeg har et tørt sted at
parkere mine MC'er.

--
Mvh.
Henrik