Noget musik ligende dette
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 13-09-01 18:52

Er der nolge der kan nævne nogle fede sange der minder om disse :

The Ark - It takes a fool to remain sane
Muse - Bliss
Travis - Side
Travis - Sing sing
Guano Apes - Open Your Eyes

Fra : astridity

Dato : 13-09-01 21:02

Jeg kommer umiddelbart til at tænke på Manic street Preaches "If you
tolerate this" ... jeg bryder ig ikke om den eller ngole af de andre men er
du gal de er nogle ørehængere!

/astrid

Fra : Jacob Holm

Dato : 13-09-01 21:47

"Søren Gørtz Olesen" wrote:

> Er der nolge der kan nævne nogle fede sange der minder om disse :
>
> The Ark - It takes a fool to remain sane
> [...]

Coldplay's 'Yellow' er også udmærket, og, synes jeg, i samme stil.

Mvh. Jacob.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 13-09-01 22:13

"Søren Gørtz Olesen" skrev i en meddelelse

> Er der nolge der kan nævne nogle fede sange der minder om disse :
>
> The Ark - It takes a fool to remain sane
> [...]

Du kunne jo prøve Travis andet album - The Man Who. Coldplay er også derhen
af i stilen.

Kåre

Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 14-09-01 12:58

Muse´s første album er fremragende. Prøv endvidere at høre fælgende: jj 72,
purresence, the gathering, stereophonics, placebo(meget lig muse)

Mvh.

Kasper Bertelsen
kasper.bertelsen@12move.dk

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 14-09-01 23:23

Jeg anbefaler det svenske band Kent. Og The Smiths og Morrissey, som blandt
andet Travis er tydeligt inspirerede af.