Applet deployment på Weblogic Server
Fra : Jesper S. Knudsen

Dato : 13-09-01 17:55

Hej

Er der nogen der har kunne deploy'e en Applet på BEA Weblogic Server så den
kan køre?

Hvordan skal .war/.jar/.ear skrues samme? Hvordan skal Application.xml se
ud?
Hvordan skal web.xml se ud? Hvordan skal <APPLET> tag skrues sammen.
Hvad skal ellers bruges?

Sikke en masse jeg vil have svar på. Men jeg har kæmpe i mange timer - uden
at kunne få det til at virke.

Jesper

Fra : Mila

Dato : 17-09-01 19:48

Jeg kan ikke forestille mig, at du skal deploy noget for en applet.
Smid den et sted på public.... og kald den i en <applet></applet> eller
<object></object> på hjemmesiden og se om det ikke virker?

Jesper S. Knudsen <jsk@orwtech.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kx5o7.3271$lk7.69930@news.get2net.dk...