Så er billederne sendt
Fra : Frede.K

Dato : 14-01-01 18:26

Det er åbenbart fordi at TDK har problemer med deres news-server at jeg ikke
kan sende billeder via dem , så jeg jeg postede dem via dk.binaer
news.sunsite.dk
Så billederne kan nu ses på news.sunsite.dk vælg dk.binaer
Der er flere billeder på vej
Mvh. Frede

Fra : Frede.K

Dato : 14-01-01 18:50

Det er selvfølgelig billederne som omtalt "Gasbetonblokke som dekoration"