PGO Hot50... Trylle med stoooor motor
Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 13-09-01 16:02

Nogen der ved om motoren fra T-Rex 150 (150ccm versionen) passer over på en
Hot50...? Motoren fra. f.eks. Dr. Big 50 og T-Rex50 passer over... Så
umiddelbart kan jeg ikke se nogen komplikationer... Nogen der har
"indevendinger"...?

Mvh
kTTs

Fra : TheDevil

Dato : 13-09-01 16:46

> [...]
> Hot50...? Motoren fra. f.eks. Dr. Big 50 og T-Rex50 passer over... Så
> umiddelbart kan jeg ikke se nogen komplikationer... Nogen der har

Det gør den ikke! 50 ccm versionerne er de samme
(BigMax,Hot50,Pmx,T-rex,Dr.big) Men hvis du er god med et svejse-anlæg, så
hop da ud i det! jeg har selv overvejet at gøre det, men droppede det, da
min maskine skal sælges... jeg kan ellers godt finde ud af at svejse, men
det blir et stort arbejde!

desuden får du hovedet hukket af hvis panserne finder ud at du luller rundt
på en mc!

Best Regards TheDevil

Fra : Thomas

Dato : 13-09-01 17:03

"/~-_kTTs_-~\" <ktts_the_mighty@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hot50...? Motoren fra. f.eks. Dr. Big 50 og T-Rex50 passer over... Så
> umiddelbart kan jeg ikke se nogen komplikationer... Nogen der har

Hvis det gør så lad være med at lave de nummere. Det bliver meget dyrt hvis
du bliver stoppet . Du får sådan et hak i tegnebogen så du aldrig glemmer
det.

mvh. Thomas