Åbning af ny browser
Fra : Flemming Matthissen

Dato : 13-09-01 15:28

På min hjemmeside har jeg en del sider liggende. Et af dem åbner i en ny
mindre browser ligesom jeg ikke kan bruge tilbage knappen.

Hvordan undgår jeg at den åbner i egen browser

mvh
Flemming

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 13-09-01 15:44

"Flemming Matthissen" <fejl: @mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> På min hjemmeside har jeg en del sider liggende. Et af dem åbner i en ny
> mindre browser ligesom jeg ikke kan bruge tilbage knappen.
>
> Hvordan undgår jeg at den åbner i egen browser

Du bruger frames ikke sandt? Du skal blot angive target for dine links til
den rigtige frame. Gøres i egenskaber for links.

> Flemming

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : jopa

Dato : 13-09-01 15:48

Flemming Matthissen skrev bla..
> På min hjemmeside har jeg en del sider liggende. Et af dem åbner i en ny
> mindre browser ligesom jeg ikke kan bruge tilbage knappen.

Hvis du viste en URL ville det være lettere men ok så gætter jeg på at ny
side skal åbne i samme side, hvis du forstår mig.
Der står formentlig noget ala
skal så være som nedenstående.

Ved ikke hvordan du gør i FrontPage, men ret filen i HTML visning.

hej
--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Louise, Sys og Malen~

Dato : 17-09-01 07:39

> Hvis du viste en URL ville det være lettere men ok så gætter jeg på at ny
> side skal åbne i samme side, hvis du forstår mig.
> Der står formentlig noget ala
> skal så være som nedenstående.

Der står nøjagtig det ovenstående i vores html kode, men når vi klikken på
knappen i en browser sker der bare ingenting. Klikker man på knappen
refererer den til den rigtige adresse i statuslinjen, der sker bare ikke
noget... Har du nogle gode forslag til hvordan vi løser det??

Med venlig hilsen
Tøserne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 17-09-01 09:37

<Louise>; Sys og Malene skrev bla

> [...]
> refererer den til den rigtige adresse i statuslinjen, der sker bare ikke
> noget... Har du nogle gode forslag til hvordan vi løser det??

Ja hvis vi fik en URL at se ville det hjælpe. Har i ikke loadet noget op ?.

--
jopa
www.jp-web.dk