Sarkoidose.
Fra : Ida Nielsen

Dato : 13-09-01 09:41

Nogle som har gode erfaringer med denne sygdom og alternative
behandlingsformer

Fra : alice_trauelsen

Dato : 13-09-01 13:27

"Ida Nielsen" skrev d. 13-09-01 09:41 dette indlæg :
> Nogle som har gode erfaringer med denne sygdom og alternative
> behandlingsformer
>
> Hej Ida
Ja, det har jeg. Jeg har haft Sarkoidose siden 1977. Dengang sagde de at
den ville dø ud af sig selv efter nogle år, men den er der stadig. Man
kan have den mnage måder. Min sidder i øjnene, på lungerne og overalt i
muskler og led. Jeg blev behandlet med prednisolin (binyrebarkhomon) i
mange, mange år. Jeg må sige at det var for mange. Når man bliver
tilbudt behandling med prednisolon, skal man tænke sig meget om. Spørge
sig selv og lægen. Hvad kan jeg bedste leve med ? Sygdommen eller
bivirkninger ved medicinen ?
Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte mig.
Venlig hilsen
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Lise Aakjær

Dato : 15-09-01 15:33

Ida Nielsen <idani@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:SJ_n7.13968$sk1.413365@news010.worldonline.dk...
> Nogle som har gode erfaringer med denne sygdom og alternative
> behandlingsformer

Hvad er det for en sygdom?

- Lise

Fra : alice_trauelsen

Dato : 16-09-01 11:15

"Lise Aakjær" skrev d. 15-09-01 15:33 dette indlæg :

> Ida Nielsen <idani@worldonline.dk> skrev i en
> [...]
Det er en bindevævs sygdom. Den giver betændelse overalt i bindevævene
og dem har vi over det hele.
Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/