Råd søges: Der dør ca. 1 fisk om dagen,
Fra : Michael Preben Dunca~

Dato : 07-01-01 13:06

Jeg har et 250L akvarium med nogle sugemaller og ungfødende tandkarper,
dette akvarium har ellers kørt fint i det 1½ år jeg har haft det, men her på
de sidste
kan jeg næste hver morgen fiske en død fisk op, fiskene ser ellers ikke syge
ud ( ingen pletter)
dog er der nogle enkle som har mistet halefinderne, men det er ikke kun dem
som dør.

Jeg håber nogen kan råde mig.

På forhånd tak.

Duncan-Bendix@mail.tele.dk

Fra : nevermind

Dato : 08-01-01 19:50

On Sun, 7 Jan 2001 13:05:58 +0100, "Michael Preben Duncan-Bendix"
<Duncan-Bendix@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>ud ( ingen pletter)
>dog er der nogle enkle som har mistet halefinderne, men det er ikke kun dem

hvordan kører dit akvarie ellers normalt?
hvor tit skifter du vand?
hvor meget fodrer du og med hvad?
hvad for filter kører du med?
hvordan med algevækst/plantevækst?