Tattoo The Planet - updated setlist
Fra : Kong Kent

Dato : 12-09-01 21:46

Uha... jeg troede ikke det kunne blive vildere, men det er det blevet

Følgende bands spiller:

Headliners: PANTERA og SLAYER
Opvarmere: Biohazard, CRADLE OF FILTH, Static-X og Vision Of Disorder

Så er Biohazard altså også tilføjet, ligesom Vision Of Disorder. Det bliver
for stort. Jeg og mine kammerater tager derned i min bil til Hamburg d. 30/9
og skal fyre den for vildt af. Billetterne koster ca. 350 danske kroner, alt
inklusiv (forsendelse osv...) via www.metaltix.de - så der er ingen
undskyldning for ikke at høre sensommerens fedeste koncert!!

Vi ses dernede...

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 13-09-01 10:47

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> wrote:

> - så der er ingen
> undskyldning for ikke at høre sensommerens fedeste koncert!!

Bortset selvfølgelig for prisen til en tysklandstur. (ser dog slayer
når de kommer til dk)

MVH ANR

"It takes 2 to lie - one to lie, and one to listen"
-Homer Simpson

Fra : Christian Muus

Dato : 13-09-01 22:48

"Andreas N Rasmussen" <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en meddelelse

> "It takes 2 to lie - one to lie, and one to listen"
> -Homer Simpson

Hæ hæ, mit yndlings-Homer-citat

Christian

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 14-09-01 08:50

> [...]
> inklusiv (forsendelse osv...) via www.metaltix.de - så der er ingen
> undskyldning for ikke at høre sensommerens fedeste koncert!!

Pantera kommer ikke pga. begivenhederne d. 11/9 (World Trade), men Slayer er
allerede i Europa, så de gennemfører...

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 17-09-01 19:25

> [...]
> alt

> Pantera kommer ikke pga. begivenhederne d. 11/9 (World Trade), men Slayer

Static-X kommer heller ikke...

MVH Claus Ellegaard Skytte