Dyrehandlere nær grænsen ??
Fra : Frede.K

Dato : 06-01-01 19:56

Da jeg i uge 8 skal på en uges ophold i Sønderjylland vil jeg gerne vide om
der er nogen her der kender til nogle dyrehandlere nær og syd for grænsen.
Avifauna kender jeg men er der andre evt i Flensburg etc.
Mvh Frede

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 02:52

Fra : Frede.K

Dato : 07-01-01 02:52

Jeg vil gerne købe en udvendig termostat-styring til mit akvarie jeg kan på
eheims hjemmeside se at de har sådan en ,er der nogen der ved om de kan
købes her i Danmark eller i de nævnte butikker i Tyskland ???

Mvh. Frede

"Bjarne Graversen" <hobie@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Frede.
>
> Jeg har lige fået at vide idag at der er 2 forretninger i Flensborg
>
> NR. 1.
> Zoofachgeschæft OVE
> Batteriestrase 8
> 2390 Flensburg
> Tlf. 0461/44455
> Der skulle efter hvad jeg har hørt være en i forretningen der taler dansk
> (en ung mand) Forretningen skulle ikke ligge ret langt fra Kaj Uve
Jensens

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-01-01 08:37

"Bjarne Graversen" <hobie@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> Schlesvigerstrase og det skulle være i den sydlige del af Flensborg by
> Mere ved jeg desværre ikke om denne forretning

Yep det gør den nemlig og hvis du kigger på den URL du selv skrev kan du se
den komplette adresse :)

Ellers kig på http://www.futterhaus.de/index_indernaehe.html og under
'slesvig-holstein' vælg butikken, så kan du få et kort frem der fortæller
hvordan du finder det.

Hvis i tager i Batteriestrasse, bed om at tale med Markus, han taler
flydende dansk, og gode rabatter kan oftes presses ud af ham der ejer
butikken (nej det er ikke markus)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 09:08

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-01-01 09:08

"Stefan Hupfeldt" <hupper@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvis du vil købe fisk i Batteriestr. så pas lidt på, da de fleste fisk er
> meget tynde.

Hmm, jeg synes nu ikke problemmet er størrere end i danske butikker.

> har selv købt Eheim pumpe der,,,,,fine priser..

Yep, det har du helt sikkert ret i .