menstruation
Fra : Deer Wolf

Dato : 12-09-01 20:53

er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?
jeg forstår at han ikke vil røre dernede, men man kan da stadig elske på
badeværelset, ik'?
min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg
lover at gøre rent bagefter.

penetrationssavnene Deer

Fra : John Sahl

Dato : 12-09-01 20:59

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in message news:9nodrg$2f69$1@news.cybercity.dk...
> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?
> jeg forstår at han ikke vil røre dernede, men man kan da stadig elske på
> badeværelset, ik'?

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men jeg har da i hvert fald ikke noget problem
med det. No matter where.

> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg
> lover at gøre rent bagefter.

Hmmm, det vil sige han siger nej, baade til sex og at du goer rent.. Trist ting

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-09-01 22:36

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
> MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/

Det har aldrig været noget problem for mig, i de fleste tilfælde
bløder de alligevel når vi er færdige.
Måske hænger det også sammen med min fortid? (jeg er udannet slagter)
MvH Steen

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-01 08:55

Steen Johansen wrote:

> Det har aldrig været noget problem for mig, i de fleste tilfælde
> bløder de alligevel når vi er færdige.
> Måske hænger det også sammen med min fortid? (jeg er udannet slagter)

Jeg vil ikke vide hvem /de/ er.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-09-01 18:04

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke vide hvem /de/ er.
>

> --
> Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Det har du heller ingen interesse i da det helt sikkert ikke drejer sig om
Bernhard
Kærligst Steen

Fra : Sott

Dato : 13-09-01 18:27

Hej Steen :0)

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det har aldrig været noget problem for mig, i de fleste tilfælde
> bløder de alligevel når vi er færdige.

Lyder spændende, i fald _de_ er kvinder...
Hvad med at fortælle lidt mere?
Hvorfor bløder de, hvad gør du ved dem og kan de
lide det?

> Måske hænger det også sammen med min fortid? (jeg er udannet slagter)

Ja, dannet er du vist ikke, en sand proletar - med sproget
til at matche personligheden...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-09-01 22:49

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Steen :0)
>
> "Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder spændende, i fald _de_ er kvinder...

nogle dog kun 50% eller deromkring

> Hvad med at fortælle lidt mere?

Der er ikke mere at fortælle her i gruppen. Gruppen er jo for folk,
der har prøvet lang mere end mig, jeg har ikke ret meget erfaring

> Hvorfor bløder de, hvad gør du ved dem og kan de
> lide det?

Jeg ved ikke om de kan lide det, jeg har altid været for genert til at
såørge

> Ja, dannet er du vist ikke, en sand proletar - med sproget
> til at matche personligheden...

Det er mange år siden at jeg har været proletar, det kunne jeg ikke klare
så nu har jeg et job som ingen kan klare og derved falder jeg ikke igennem

Jeg skal starte en udannelse den 1. Oktober, så jeg håber på lidt dannelse

Kærligst Steen

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-01 23:02

hej Steen Johansen du skrev:

> nogle dog kun 50% eller deromkring

Ladyboys er det det du kalder dem?

> Der er ikke mere at fortælle her i gruppen. Gruppen er jo for
> folk, der har prøvet lang mere end mig, jeg har ikke ret meget
> erfaring

Der er nu ikke mange i din alder herinde.

> Jeg ved ikke om de kan lide det, jeg har altid været for
> genert til at såørge

LOL

> Det er mange år siden at jeg har været proletar, det kunne
> jeg ikke klare så nu har jeg et job som ingen kan klare og
> derved falder jeg ikke igennem

Ja men herinde falder ingen igennem.

> Jeg skal starte en udannelse den 1. Oktober, så jeg håber på
> lidt dannelse

Indgår seksualundervisning i pensummet?*G*

--
Hilsen Tomas O.
en ganske almindelig mand

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-09-01 08:42

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Ladyboys er det det du kalder dem?

<<<<<<<<<<
Nej det er ikke noget jeg har fundet på. Jeg er sikker på at
Ladyboys har rykket grænser for mange.
Ladyboys : Det er hvad du ser (og det har de nok ret i har jeg ladet mig
fortælle)
MvH Steen

Fra : Sott

Dato : 13-09-01 23:45

Hej Steen :0)

> nogle dog kun 50% eller deromkring

Så er det nok det der går galt - du kan ikke penetrere,
simpelthen fordi de ikke har det hul du tror er der, qua
du ikke har ret meget erfaring... på den anden side, så
er der jo andre og mindst lige så interessante huller, hvis
jeg skal sige det, og det skal jeg...

> Der er ikke mere at fortælle her i gruppen. Gruppen er jo for folk,
> der har prøvet lang mere end mig, jeg har ikke ret meget erfaring

Hvordan kan det være, at jeg har så svært ved at tro dig?

> [...]

> Det er mange år siden at jeg har været proletar, det kunne jeg ikke klare
> så nu har jeg et job som ingen kan klare og derved falder jeg ikke

Ja, der er en lykke gemt i selv den mindste ting.

> Jeg skal starte en udannelse den 1. Oktober, så jeg håber på lidt
dannelse

*låser munden af med en gammel antik nøgle og smider den
væk - vil ikke være grov nu*

Søs

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-09-01 08:37

> [...]
>
> Ja, der er en lykke gemt i selv den mindste ting.

> dannelse
>
> *låser munden af med en gammel antik nøgle og smider den

jeg tror at det var den med at det ikke er nemt at lære gamle krikker nye
kunster?

MvH Steen

Fra : Mirian

Dato : 12-09-01 21:47

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?

Jeg kan vist også kun snakke for mig selv! Jeg er kvinde og synes
overhovedet ikke at det er særligt lækkert at have sex når jeg har min
menstruation. I vores forhold er det faktisk mig der siger nej! Jeg synes
det gør lidt ondt og jeg er lidt sart hvad angår menstruation! Men jeg må
så også sige at min kæreste heller ikke selv er særlig vild med det så det
passer os begge to at vi ikke har sex under menstruation!

MVH Mirian der bare ville give sit besyv med!!!

Fra : claus

Dato : 12-09-01 21:53

> [...]

> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg

Jeg har ikke noget imod det - det kan ovenikøbet gøre det lidt frækkere.
Det er ikke nødvendigt at gøre det på badeværelset. Et håndklæde (gerne
rødt) til at lægge under er udmærket. Min kæreste bløder dog en del. Da
vi sidst gjorde det under menstruationen og skiftede stilling fra
missionærstillingen til bagfra, måtte jeg dog standse, da en stor del af
bagdelen var indsmurt i frisk, rødt blod. Det kunne jeg ikke klare, for
det gav indtrykket af, at jeg forvoldte hende overlast ved at elske med
hende. Bortset fra det har jeg ikke det mindste imod at få blod på
fingrene eller andre legemsdele. Min (begrænsede) erfaring er, at det
som regel er kvinderne, der ikke vil elske under menstruation, også
selvom mange dybest set har lyst til det.

--
hilsen claus

Fra : Staal

Dato : 13-09-01 03:50

Hej

Jeg taler også kun for mig selv!

Nej, jeg bliver mere liderlig på piger der har menstruation og det hænger
nok sammen med de forandrede dufte de udsender.

Mange til alle

Staal

Fra : Gitte Beyer

Dato : 13-09-01 07:08

Hejsa

>er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?
>jeg forstår at han ikke vil røre dernede, men man kan da stadig elske på
>badeværelset, ik'?

Jeg/vi dyrker da sex, selv om jeg har menstruation, selv om de orale
fornøjelser ikke kommer på tale. Der er dog lige 1-2 dage midt under
menstruationen, hvor vi som regel "springer over", simpelt hen fordi
jeg bløder skrækkelig meget. Lidt for meget til, at nogen af os
egentlig synes, det er interessant/lækkert at dyrke sex. Men moderat
blødning er ikke noget der holder os tilbage, der sker jo ikke værre
"ulykker" end vand og sæbe kan klare.

MVH
Gitte

Fra : Tomas O.

Dato : 13-09-01 07:46

hej Deer Wolf du skrev:

> [...]
> blod, og det respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre
> det i mørke, selvom jeg lover at gøre rent bagefter.

Jeg forstår ham ikke.

--
Hilsen Tomas O.
en ganske almindelig mand

Fra : Milea

Dato : 13-09-01 08:43

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?
[SNIP]

For mit vedkommende, så er lysten lidt størrer når jeg har mens. Min mand
har intet problem med sex under mens., heldigvis, men har også ca 1-2 dage
midt i perioden, hvor vi begge lægger sexen på hylden, pga. kraftig
blødning.
Vi 'undlader' dog avancerede stillinger, det kan jo godt 'svine' lidt. Et
håndklæde under, og så tænker man ikke så meget over, at man bløder.
Selvom lysten er lidt størrer under mens., har jeg også fundet ud af, at man
er mere 'tør', og så kan det jo netop gøre ondt.

Jeg tror det er individuelt fra mand til mand, og kvinde til kvinde, hvad
man har lyst til.
Nogle kvinder siger enda ligeud, at de føler sig 'usexede' og 'ulækre' når
de har mens., og det kan vel også påvirke manden?!
Nogle mænd er som sagt helt ligeglad med om man bløder.
Som vi er enige om her, så kan man jo altid vaske sig bagefter

Mvh. Milea

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 13-09-01 09:12

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in news:9nodrg$2f69$1
@news.cybercity.dk:

Hi Deer

> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?

nahh wrong man du har fåed dig der - det er sgu fedt - og meget anderledes

> jeg forstår at han ikke vil røre dernede, men man kan da stadig elske på
> badeværelset, ik'?

hvor som helst og det enste gode agument for at købe søndags berlings tidene

> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg
> lover at gøre rent bagefter.

hmmm

> penetrationssavnene Deer
tror fan

MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-09-01 14:55

> [...]
> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg

Sålænge en pige ikke forventer at jeg slikker hende, mens hun har mens, har
jeg ingen problemer med sex og mens...

Tror nærmere spørgsmålet burde være "Hvorfor er det så få kvinder der vil
dyrke sex, når de har mens??"

/Henning

Fra : Sott

Dato : 13-09-01 17:43

Hej Deer :0)

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?

Jeg har da i hvert fald oplevet et par stykker gennem livet :-/

> jeg forstår at han ikke vil røre dernede, men man kan da stadig elske på
> badeværelset, ik'?

Alle steder, bare underlaget ikke lige tager skade, eller man
har et håndklæde eller lignende ved hånden *G*

> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg
> lover at gøre rent bagefter.
>
> penetrationssavnene Deer

Synd at han har det sådan - når du nu gerne vil.

Jeg kan faktisk godt opleve at have mere lyst under menses.
Og netop lyst til penetration, faktisk mere end f.eks. orgasme.
Underligt måske - jeg ved ikke lige hvorfor...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-01 07:38

Hello my deer

> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?

Meget normalt tror jeg. Ofte gensidigt.

> [...]
> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg

Det kan lade sig gøre - ja.

Problemet er at det er en nasset affære. Derudover er det en klistret
fornemmelse at trænge ind og ud i modsætning til en fedtet.

Men andre ord er der ufed væsensforskel på sex, hvis kvinden har
menstruation.

Jeg har da alligevel sprunget på et par gange og vil da også gerne
slikke min partner (hvis hun lige skyller missen først), men jeg vil
hellere vente med sex til det er overstået.

Og da min kæreste menstruerer i over en uge *suk*, så er der også noget
at se frem til

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.

Fra : Carina

Dato : 14-09-01 08:46

Hejsa

> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?

Jeg kan godt forstå dem. Hvis det var mig der var mand, ville jeg da heller
ikke gå i seng med en der havde sin menstruation, fordi jeg syntes det ikke
er fedt, at dyrke sex mens man har det.

> jeg forstår at han ikke vil røre dernede, men man kan da stadig elske på
> badeværelset, ik'?

Det kan man da godt, men det er stadig ikke det samme hvis man ikke havde
det.

> min fyr bruger argumentet med, at han faktisk er bange for blod, og det
> respekterer jeg så, men han vil heller ikke gøre det i mørke, selvom jeg
> lover at gøre rent bagefter.

Jeg kan stadig godt forstå han, det må da heller ikke være særlig rart, at
dyrke sex når men har sit lort. Min mand får aldrig lov til at dyrke sex med
mig når jeg har det. Men det tror jeg heller ikke han har særlig meget lyst
til, heldigvis. Men hvis han ikke vil dyrke sex med dig når du har det, må
du jo nok respektere det.

Knusser Carina

Fra : Bo Hermansen

Dato : 15-09-01 21:54

> dyrke sex når men har sit lort.

Det er et rædselfuld udtryk !!!!!, det signalere at menstruation er noget
beskid og ulækkert.

Hold op med at brug det halvtresser udtryk og kald det det som der:

MESTRUATION !!!!!!!!!!!

Bo

Fra : Mirian

Dato : 16-09-01 21:01

"Bo Hermansen" <bonanzaNOSPAM@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et rædselfuld udtryk !!!!!, det signalere at menstruation er noget
> beskid og ulækkert.

> Hold op med at brug det halvtresser udtryk og kald det det som der:
>
> ME(N)STRUATION !!!!!!!!!!!

Hørt hørt
Mirian der bare ville give Bo lidt opbakning!

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 17-09-01 10:08

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in

> Hørt hørt
> Mirian der bare ville give Bo lidt opbakning!

jow tak det er moderligt pænt af dig
jeg ville ønske jeg havde været det !
MvH
Bo

Fra : Carina

Dato : 18-09-01 13:47

"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> "Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in

Ja det kan godt være, men det lyder også dumt at bruge det samme ord 100
gange.

Fra : Mirian

Dato : 18-09-01 20:39

"Carina" <d@d.dk> skrev i en meddelelse

> "Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kan godt være, men det lyder også dumt at bruge det samme ord 100
> gange.

Problemet her er ikke hvorvidt man bruger det samme ord, men om man får
noget naturligt til at lyde som om det er noget beskidt og tilsidesættes med
slet og ret afføring!

Hilsen Mirian

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 19-09-01 08:56

> Problemet her er ikke hvorvidt man bruger det samme ord, men om man får
> noget naturligt til at lyde som om det er noget beskidt og
> tilsidesættes med slet og ret afføring!

ja det ville jo alt i alt hvor naturlige biologiske funktioner det end
måtte være så en trist paralel i sekseulet samenhæng
Mv
Bo

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 20-09-01 09:04

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in message

> er det typisk, at fyre ikke vil elske, når man har menstruation?

Ved ikke hvor typisk det er for fyre, men for mit eget vedkommende kan jeg
sige, at jeg så absolut ikke bryder mig om at have sex, når min kæreste har
menstruation. Heldigvis er jeg i den situation, at det gør min kæreste
heller ikke, så det kunne jo ikke passe bedre sammen *S*
Det var lidt af et problem i mit tidligere ægteskab, da min ex-hustru gerne
ville have sex imens, ja faktisk havde mere lyst når hun havde
menstruation.

Hilsen Jan

Fra : Henning

Dato : 20-09-01 10:29

"Jan Allan Andersen" <akker@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]

gerne
> ville have sex imens, ja faktisk havde mere lyst når hun havde

Jeg har aldrig følt mig generet af menstruationerne, det
tænder mig ikke overhovedet, jeg er bare lige glad, der
er måske lige et par sekunder, hvor jeg lige skal vænne
mig til den tyndere konsistens, som jo ikke er helt så
cremet som uden blod, at jeg så kysser hendes bryst-
vorter efter at have kærtegnet dem med hænder og
fingre, der først har kærtegnet skødet, spekulere jeg
ikke over i lidenskabens vold
Men slikke fisse gør jeg ikke/og kan jeg ikke gøre under
hendes menstruation, det ville tænde mig totalt og
aldeles af.

MVH
Henning

Fra : claus

Dato : 20-09-01 10:57

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote:

> [...]

> Men slikke fisse gør jeg ikke/og kan jeg ikke gøre under
> hendes menstruation, det ville tænde mig totalt og

Er der ikke en vis modsætning i det, du siger? Hvis du "nøjes" med at
slikke klitoris, behøver du ikke komme i kontakt med blodet.
--
hilsen claus

Fra : Hanne M

Dato : 25-09-01 16:38

"claus" <claus@post.dk> wrote in message

> Er der ikke en vis modsætning i det, du siger? Hvis du "nøjes" med at
> slikke klitoris, behøver du ikke komme i kontakt med blodet.
> --
> hilsen claus

Hej Claus
Så skal jeg " bare " undlade at bløde på clitoris, hm...
er der nogen der hved hvordan man gør det ?
Venlig hilsen
Hanne M.

Fra : Anita

Dato : 25-09-01 19:58

"Hanne M" <viola_vrinsk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "claus" <claus@post.dk> wrote in message

> Hej Claus
> Så skal jeg " bare " undlade at bløde på clitoris, hm...
> er der nogen der hved hvordan man gør det ?

Svaret må være Tampax? *LOL*

/Anita

Fra : Hanne M

Dato : 26-09-01 22:11

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Hanne M" <viola_vrinsk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Svaret må være Tampax? *LOL*
>
> /Anita

Hej Anita
Måske en af de ekstra sugende ville kunne klare
opgaven, jeg tænker på den i Subiduas sang med minus til plus,
som suger så meget at man blir helt tør i munden. *GGG*
Venlig hilsen
Hanne M.

Fra : Torben

Dato : 27-09-01 05:26

>Har i virkelig aldrig hørt om et pessar ? Det erden bedste løsning .Selv
under samleje kommer der ikke en dråbe ud. Min elskerinde har et pessar
udelukkende for at bruge det når vi har sex under menstruation.
Torben

Fra : Henning

Dato : 27-09-01 14:10

"Torben" <cfs5485@vip.cybercity.dk> wrote in message
> under samleje kommer der ikke en dråbe ud. Min elskerinde har et pessar
> udelukkende for at bruge det når vi har sex under menstruation.
> Torben

Jo vel har vi da hørt om pessarer
En fin løsning, men når der bruges
andre former for prævention, er det ikke
lige et pessar, man har ved hånden.
Hvilket får mig til at sidde her og smågrine
ved erindringen om den første gang min kone
og jeg skulle være sammen, hun brugte pessar.
godt fedtet ind i P-cream skulle det sættes op,
jeg tog mine briller på, for rigtigt at studere
dette fænomen og smut så fløj pessaret hen
over hovedet på mig, ramte væggen og
fes hen over gulvet, ind under hendes
kommode, hvor vi så skrald grinende,
forsøgte at rage det ud med en toiletbørste.
Efter grundig rengøring, forsøgte hun igen at sætte
det op, men kunne ikke, da hun brød sammen
i grin hver gang hun forsøgte, meden jeg lavede
"tegnefilm-underlægnings-lyde" til det, så det endte
med vi opgav og "nøjedes med" at lave petting inkl..
oralsex *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : claus

Dato : 25-09-01 20:52

Hanne M <viola_vrinsk@hotmail.com> wrote:

> Hej Claus
> Så skal jeg " bare " undlade at bløde på clitoris, hm...
> er der nogen der hved hvordan man gør det ?

Jeg går ud fra, at du kender din egen anatomi? Klitoris sidder over
skedeåbningen, hvis du ligger på ryggen.

--
hilsen claus

Fra : Lily

Dato : 25-09-01 21:39

claus <claus@post.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1f0b7cw.ldf5lm1y3vu5cN@ip119.boanxr12.ras.tele.dk...

> Jeg går ud fra, at du kender din egen anatomi? Klitoris sidder over
> skedeåbningen, hvis du ligger på ryggen.
>

> --
> hilsen claus

Hejsa...

Altså må slikkeriet under menses altid foregå som det første. Jeg ved da at
hvis min mand først har været oppe i mig er blod og sekret blandet godt og
grundigt sammen og over hele underlivet.

(Ironi on)
Men man kan jo også bare lade være med at blive ophidset, så der ikke bliver
dannet smørrelse
(Ironi off)

Hilsen Tina

Fra : Hanne M

Dato : 26-09-01 22:03

> [...]
>
> (Ironi on)
> Men man kan jo også bare lade være med at blive ophidset, så der ikke

Sådan er det også med mig, jeg bløder meget, og har heller ikke lyst til
oral-sex,
heller ikke som det første. Det er ikke noget savn for mig , jeg ville føle
det
ulækkert med alt det blod. Så jeg skulle bare have skrevet som du,
(Ironi off and on ) så var jeg ikke blevet misforstået.

Med venlig hilsen
Hanne M.

Fra : Straydog

Dato : 08-10-01 22:08

Hanne M skrev i meddelelsen
<3bb24242$0$80718$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>.. og har heller ikke lyst til
>oral-sex,... Det er ikke noget savn for mig , jeg ville føle
>det
> ulækkert med alt det blod.

Er det ikke altid sådan man har det? Det er altid værst for den der er bange
for at den anden vil synes at "man" er ulækker. Nu ville jeg godt nok ikke
slikke nogensomhelst med menstruation, men fred være med dem der vil. Men
hvis hun føler at hun ikke kan være sikker på om han ikke synes det er
ulækkert så er det ikke sagen. Ligesom morgen-efter-man-har-været-i-byen-sex
der kan begge to godt synes den anden er kamp lækker, men hverisær er man
lidt bange for at den anden skal synes at man ikke er toppen af poppen, og
så kan det godt være lidt "kedeligt".

Straydog

Fra : Hanne M

Dato : 09-10-01 17:26

"Straydog" <dont@mail.me> wrote in message
> [...]
bange
> for at den anden vil synes at "man" er ulækker.
Jo, det kan der være noget om, at føle sig ulækker på en eller måde
distraherer meget fra selve den seksualiteten.

Nu ville jeg godt nok ikke
> slikke nogensomhelst med menstruation, men fred være med dem der vil.
Det er fulstændig op til en selv, men der er jo megen kritik af de mænd her
i gruppen, der ikke har lyst til at slikke en blodig fisse.

Men sandelig også flere rigtig gode forslag, til hvordan det det kan lade
sig gøre, at undgå det bliver så blodigt. Jeg tænker på Tampax og pesar,
som må kunne hlælpe på det.

Venlig Hilsen
Hanne M.

Fra : Hanne M

Dato : 26-09-01 21:40

> Hanne M <viola_vrinsk@hotmail.com> wrote:
Hej Claus.

> Jeg går ud fra, at du kender din egen anatomi? Klitoris sidder over
> skedeåbningen, hvis du ligger på ryggen.

Ja det kan du tro jeg gør, også min fysiognomi , derfor ved jeg kun alt
for godt hvilke kaskader der kommer, tyngdekraften kan slet ikke
følge med.

Hilsen Hanne M.

Fra : claus

Dato : 27-09-01 17:43

Hanne M <viola_vrinsk@hotmail.com> wrote:

> Ja det kan du tro jeg gør, også min fysiognomi , derfor ved jeg kun alt
> for godt hvilke kaskader der kommer, tyngdekraften kan slet ikke
> følge med.

Øøøh.. Lad mig lige gøre det klart, at jeg er ligeglad med om fok har
sex under menstruation eller ej. Desuden står det jo heller ud i
kaskader under hele menstruation (igen - kender du ikke din egen anatomi
m.m.?). Mit oprindelige indlæg var et svar til Hennings indlæg.
--
hilsen claus

Fra : Henning

Dato : 27-09-01 17:59

> [...]
> kaskader under hele menstruation (igen - kender du ikke din egen anatomi
> m.m.?). Mit oprindelige indlæg var et svar til Hennings indlæg.

Og?

MVH
Henning

Fra : claus

Dato : 28-09-01 18:22

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote:

> Og?

Du skrev noget i retning af, at det ikke rørte dig at have sex under
menstruation, men at oralsex tændte dig totalt af. Jeg fremførte i al
fredsommelighed, at der kunne spores en anelse selvmodsigelse i dit
udsagn, da man _kan_ dyrke oralsex under menstruationen uden at blive
smurt ind i blod. Straks dukker der nogle "hysteriske kællinger" op og
påstår, at de bløder som svin under deres menstruation og at blodet står
ud i kaskader! Under sådanne omstændigheder er det da klart, at lysten
til sex sandsynligvis er ikke-eksisterende.
--
hilsen claus

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 28-09-01 19:46

On Fri, 28 Sep 2001 19:21:52 +0200, claus@post.dk (claus) wrote:

> Straks dukker der nogle "hysteriske kællinger" op

jamen da hvor :) ?

> [...]
>ud i kaskader! Under sådanne omstændigheder er det da klart, at lysten
>til sex sandsynligvis er ikke-eksisterende.

det kommer da an på hvem man er - jeg ville da blive elllerwild
MvH
Bo

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 28-09-01 22:45

In <1f0gkzz.g1xw8hde7wgaN@ip37.boanxr12.ras.tele.dk>, claus wrote:

> [...]
> udsagn, da man _kan_ dyrke oralsex under menstruationen uden at blive
> smurt ind i blod. Straks dukker der nogle "hysteriske kællinger" op

   Jeg vil godt ha mig frabedt netop den frase fra en der ikke kender til
mig og min menstruation egentlig.

> [...]
> ud i kaskader! Under sådanne om stændigheder er det da klart, at lysten
> til sex sandsynligvis er ikke-eksisterende.

   Jeg dyrker såmen gerne sex under menses - men ikke oralsex - ikke blot
bryder jeg mig ikke om tanken men jeg bløder som allerede sagt _meget_

/Trine.

Fra : claus

Dato : 28-09-01 21:47

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote:

> Jeg vil godt ha mig frabedt netop den frase fra en der ikke kender til
> mig og min menstruation egentlig.

Jeg kender dig da udmærket fra tidligere diskussioner, og din
menstruation har du jo netop gjort tilgængelig for stort set hele
Danmarks (verdens) befolkning via denne nyhedsgruppe :)

> Jeg dyrker såmen gerne sex under menses - men ikke oralsex - ikke blot
> bryder jeg mig ikke om tanken men jeg bløder som allerede sagt _meget_

Ja det er da helt ok, men det er jo ikke alle, der bløder så meget. Så
vidt jeg husker, er det heller ikke rent blod, der kommer ud, men en
blanding af forskellige væsker?

--
hilsen claus

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 29-09-01 08:30

In <1f0gv15.14a3k815vvyv4N@ip37.boanxr12.ras.tele.dk>, claus wrote:

> Jeg kender dig da udmærket fra tidligere diskussioner, og din
> menstruation har du jo netop gjort tilgængelig for stort set hele
> Danmarks (verdens) befolkning via denne nyhedsgruppe :)

   Det var et svar på at det blev skrevet at man _sagtens_ kunne slikke
klitoris for der kom alså ikke blod på den - nej - det gør der ikke hvis
man starter med at gå ud og vasker den og så styyyyyrter ind og smider
sig på ryggen på et håndklæde eller sådan.... Sex er sgu "besværlig nok"
i forvejen under menses.... Og at jeg gør min menstruation "offentlig"
betyder satme ikke at jeg er en hysterisk kælling (Eller "hysterisk" som
du jo kaldte det).

> Ja det er da helt ok, men det er jo ikke alle, der bløder så meget. Så
> vidt jeg husker, er det heller ikke rent blod, der kommer ud, men en
> blanding af forskellige væsker?

   Typisk blod og slimhinde - og det veksler fra noget der ligner slimet
blod til næsten ingenting - 2 bloddråber og en klat slim.

/Trine.

Fra : claus

Dato : 29-09-01 19:49

> [...]

> man starter med at gå ud og vasker den og så styyyyyrter ind og smider
> sig på ryggen på et håndklæde eller sådan....

Du giver mig altså hovedsageligt ret! Dejligt at høre. Tak for det :)

> Sex er sgu "besværlig nok"
> i forvejen under menses.... Og at jeg gør min menstruation "offentlig"
> betyder satme ikke at jeg er en hysterisk kælling (Eller "hysterisk" som
> du jo kaldte det).

Set fra en vis synsvinkel er sex altid forbundet med et vist "besvær",
men belønningen står som regel fuldt ud mål med indsatsen! Du er
selvfølgelig ikke hysterisk fordi du skriver om din menstruation. Du er
hysterisk fordi du bl.a. skriver "satme". Jeg kan godt lide hysteriske
kvinder, så bliv bare ved!

> Typisk blod og slimhinde - og det veksler fra noget der ligner slimet
> blod til næsten ingenting - 2 bloddråber og en klat slim.

.... kort sagt: En ren kaskade!

--
hilsen claus

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 29-09-01 22:35

In <1f0ik2r.17j9z0l4ntvyaN@ip111.boanxr2.ras.tele.dk>, claus wrote:

> Du giver mig altså hovedsageligt ret! Dejligt at høre. Tak for det :)

   Lyder det som behagelig sex? For nogen af parterne?

> [...]
> selvfølgelig ikke hysterisk fordi du skriver om din menstruation. Du er
> hysterisk fordi du bl.a. skriver "satme". Jeg kan godt lide hysteriske

   Øhm - i ovenstående tilfælde vil jeg netop _ikke_ mene at anstrengelsen
står mål med indsatsen. Så vil jeg hellere have "regulær sex" - for der
bliver mine orgasmer langt bedre (Idet han nok ikke vil bruge fingre og
bore med tungen osv. hvis jeg har mens)...

> .. kort sagt: En ren kaskade!

   Slimet blod der render næsten konstant - ja, det vil jeg nok kalde mere
eller mindre en kaskade af blod.

/Trine.

Fra : claus

Dato : 30-09-01 18:00

> Lyder det som behagelig sex? For nogen af parterne?

Det er lidt underligt at "diskutere" med dig. Hvis det er det begge
parter ønsker, må det vel være i orden.

> [...]
> bliver mine orgasmer langt bedre (Idet han nok ikke vil bruge fingre og
> bore med tungen osv. hvis jeg har mens)...

De fleste vil vel helst have regulær sex?? (Hvad det så end er).
(Regulær/regelret sex lyder det ikke en smule kedeligt?). Men hvis man
er tilstrækkeligt tændt og opsat, er der vel ikke nogen anstrengelse man
ikke skyr for at få sex.. (Hovsa! Var der ikke et "ikke" for meget i den
sætning?).

> Slimet blod der render næsten konstant - ja, det vil jeg nok kalde mere
> eller mindre en kaskade af blod.

Igen. Det er vel en "smagssag" (bvadr!). Der er jo også de kvinder, der
bliver så våde, at det render i en lille strøm/(kaskade!) med sekret fra
skeden. Det er jo bare ekstra ophidsende.

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 30-09-01 18:04

Hej Claus og jer andre :0)

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lidt underligt at "diskutere" med dig. Hvis det er det begge
> parter ønsker, må det vel være i orden.

Jeg kan godt lide at blive slikket, også selvom jeg har
menstruation - hvis det ikke generer fyren. Jeg ville ikke
bryde mig om at han gjorde det, hvis det bød ham imod.

I det hele taget er jeg ligeglad med om jeg har menstruation
eller ej, sex (al slags) er dejlig til alle tider. Med undtagelse
af når jeg er syg, har smerter, er stresset eller er ved at
besvime af træthed.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 30-09-01 22:27

In <1f0k9gs.1ux9gpilr1wzsN@ip11.boanxr8.ras.tele.dk>, claus wrote:

> Det er lidt underligt at "diskutere" med dig. Hvis det er det begge
> parter ønsker, må det vel være i orden.

   Jeg synes ikke om det - og min kæreste gør heller ikke. Jeg opponerer
bare imod hvordan en anden pige blev behandlet da hun snakkede om blod i
kaskader..... For der kan være meget af det - og så er alting smurt ind -
er det så lækkert mere? Og mener du selv at man får kvalitetssex ud af at
skulle vaske sig grundigt og så så hurtigt som muligt smide sig inde på
sengen og ligge musestille for ikke at bløde på alting?

> De fleste vil vel helst have regulær sex?? (Hvad det så end er).
> (Regulær/regelret sex lyder det ikke en smule kedeligt?).

   Vi dyrker ikke ret meget andet end "almindelig, kedelig sex" når jeg
har menstruation - og her kommer remsen om blod i kaskader så igen.....

> Men hvis man
> er tilstrækkeligt tændt og opsat, er der vel ikke nogen anstrengelse man
> ikke skyr for at få sex.. (Hovsa! Var der ikke et "ikke" for meget i den
> sætning?).

   Problemet er at blive tændt ordentligt hvis det pludselig skal være så
fandens omstændeligt. Jeg tænder alså ikke med et knips af fingrene - og
det er der mange andre der heller ikke gør. Der skal sgu lidt fodarbejde
til for at komme i stødet...

> Igen. Det er vel en "smagssag" (bvadr!). Der er jo også de kvinder, der
> bliver så våde, at det render i en lille strøm/(kaskade!) med sekret fra
> skeden. Det er jo bare ekstra ophidsende.

   Jada, det ville kaskader af blod osse være - hvis man vel at mærke
tændte på lugten og smagen samt synet af blod.....Skedesekret af den
slags der fremkommer ved ophidselse er jo en ret så sexuel ting - det vil
jeg ikke kalde menses....

/Trine.

Fra : Sott

Dato : 30-09-01 20:44

Hej Trine :0)

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> er det så lækkert mere?

Det er da et spørgsmål om hvad man nu tilfældigvis kan lide,
og måske hvad man bare har et afslappet forhold til.

Hvis begge parter er enige om, at det med blod er en nærmest
ligegyldig biting, eller de f.eks. er enige om at det er lækkert
(mennesker kan jo tænde på forskellige ting), så er det vel bare
fino-dino...

> Og mener du selv at man får kvalitetssex ud af at
> skulle vaske sig grundigt og så så hurtigt som muligt smide sig inde på
> sengen og ligge musestille for ikke at bløde på alting?

Jeg kan ikke se, at menstruation skulle forhindre kvalitetssex.
Heller ikke kraftige blødninger.

Mennesker er forskellige. Det er da ok, ikke at bryde sig om
sex og/eller oralsex i de dage, ligesom det er ok at kunne lide
det. Man må jo bare håbe, at man finder sammen med én, der
har det på samme måde som en selv :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-01 20:51

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
> Jeg kan ikke se, at menstruation skulle forhindre kvalitetssex.
> Heller ikke kraftige blødninger.

det er som du siger et spørgsmål om præferance......
for mig er det normalt ikke det store problem... men når mine blødninger fra
tid til anden er ekstreme går det lækre ved sex af det... lige så meget
fordi blodet ikke er lige så "blødt" som de normale safter.... og derfor kan
slitagen snerpe hen ad det ubehagelige...

yup
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 01-10-01 08:32

In <3bb77687$0$292$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Sott wrote:

> Det er da et spørgsmål om hvad man nu tilfældigvis kan lide, og måske
> hvad man bare har et afslappet forhold til.

   Det skriver jeg osse andetsteds _Hvis_ man kan li det. Men det er jo nok
en mindre del af befolkningen der kan det ...?

> Hvis begge parter er enige om, at det med blod er en nærmest ligegyldig
> biting, eller de f.eks. er enige om at det er lækkert (mennesker kan jo
> tænde på forskellige ting), så er det vel bare fino-dino...

   Jada - det må folk jo selv om.

> Jeg kan ikke se, at menstruation skulle forhindre kvalitetssex. Heller
> ikke kraftige blødninger.

   Øhm, _det_ skrev jeg alså ikke! Jeg skrev netop at hvis man ville have
oralsex og blødte kraftigt og man skulle følge fremgangsmåden med at kun
slikke på klitoris fordi den er ren ..... Ja så må man vist bade først og
så sørge for at ligge stille når man er kommet ind på sengen, gulvet
whatever og helst med et håndklæde under - Bortset fra at jeg ikke bryder
mig om tanken om oralsex under menses så lyder det i mine øre vanvittigt
besværligt. Så vil jeg hellere ha "rigtig sex" for der er jeg sikret
"ordentlig" sex - alså sex der giver noget og ikke bare sex for sexens
skyld.

> [...]
> og/eller oralsex i de dage, ligesom det er ok at kunne lide det. Man må
> jo bare håbe, at man finder sammen med én, der har det på samme måde som

   Helt klart - men det var nu ikke det jeg snakkede om ....!

/Trine.

Fra : claus

Dato : 01-10-01 14:10

Du har en tendens til at drive diskussionerne ud i det ekstreme. Min
oprindelige pointe er, at oralsex sagtens kan lade sig gøre under
menstruation - at det ikke er så tillokkende, når og hvis man bløder
kraftigt er så en anden, helt forståelig sag. Det er mit indtryk, at de
fleste kvinder højst bløder kraftigt 2-3 dage i forløbet.

> [...]

> mig om tanken om oralsex under menses så lyder det i mine øre vanvittigt

I det hele taget er det vist en god ide med renlighed og ikke mindst
renlighed før sex. Det er ikke nok at have været i bad om morgenen, hvis
man vil dyrke sex om aftenen. Man bør i det mindste have vasket
genitalierne(!) inden.

>Så vil jeg hellere ha "rigtig sex" for der er jeg sikret
> "ordentlig" sex - alså sex der giver noget og ikke bare sex for sexens
> skyld.

De tre linier er noget af det mest syrede, jeg nogensinde har læst i
dss!
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 01-10-01 21:22

Hej Trine :0)

> Det skriver jeg osse andetsteds _Hvis_ man kan li det. Men det er jo nok
> en mindre del af befolkningen der kan det ...?

Det er ikke sikkert, men hvem ved.

> [...]
> besværligt. Så vil jeg hellere ha "rigtig sex" for der er jeg sikret
> "ordentlig" sex - alså sex der giver noget og ikke bare sex for sexens

Jeg kan nu ikke se noget problem i at gå i bad, bruge en tampax
(en af dem der er tilpasset kraftig blødning) og så ellers dyrke sex,
både med f.eks. oralsex og analsex... altså hvis man nu ikke også
vil dyrke "vaginal"sex *G*.

> Helt klart - men det var nu ikke det jeg snakkede om ....!

Okay - en forståelsesmis :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 02-10-01 08:57

In <3bb8d112$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Sott wrote:

> [...]
> dem der er tilpasset kraftig blødning) og så ellers dyrke sex, både med
> f.eks. oralsex og analsex... altså hvis man nu ikke også vil dyrke

   Men men ak! Jeg kan fx. ikke særligt godt gå med tamponer :/ Jeg kan
simpelthen ikke få dem til at sidde rigtigt så de kommer til at genere
mig. Men ellers er det naturligvis en løsning :)

> Okay - en forståelsesmis :0)

   Tal ikke om katte til mig her til morgen ..... *Mumle noget om at pille
knurrehårene af et par katte _med_ pincet.....*

/Trine.

Fra : Straydog

Dato : 08-10-01 22:27

Sott skrev i meddelelsen <3bb8d112$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>(en af dem der er tilpasset kraftig blødning) og så ellers dyrke sex,
>både med f.eks. oralsex og analsex... altså hvis man nu ikke også

Jamen man skal da altid dyrke analsex!!!---- tilbage til diskussionen. Folk
er så forskellige, og der findes 100 forskellige meninger. Man skal gøre
hvad man har lyst til! Længere er den ikke (og jeg er ikke uening med
indlægget jeg besvarede).

Straydog

Fra : Sott

Dato : 09-10-01 00:21

"Straydog" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse
> Sott skrev i meddelelsen
<3bb8d112$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Jamen man skal da altid dyrke analsex!!!

Du har ret!!!

> ---- tilbage til diskussionen. Folk
> er så forskellige, og der findes 100 forskellige meninger. Man skal gøre
> hvad man har lyst til! Længere er den ikke (og jeg er ikke uening med
> indlægget jeg besvarede).

Tusinde smil
Søs

Fra : claus

Dato : 01-10-01 14:10

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> Jeg kan ikke se, at menstruation skulle forhindre kvalitetssex.
> Heller ikke kraftige blødninger.

Jeg kan ikke klare forestillingen om at min kæreste skulle lide ondt. Så
hvis der bliver smurt for meget blod ud, giver det mig indtrykket af, at
hun er kommet til skade, og så kan jeg slet ikke klare at fortsætte
seancen - også selvom hun gerne vil. Jeg er for blød :)
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 01-10-01 21:22

Hej Claus :0)

> [...]
> hun er kommet til skade, og så kan jeg slet ikke klare at fortsætte
> seancen - også selvom hun gerne vil. Jeg er for blød :)

Arj - hvor surt (for den der gerne vil) *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 02-10-01 12:26

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> Arj - hvor surt (for den der gerne vil) *S*

Hun får skam hvad hun skal ha' (lyder det ikke frygtelig
mandschauvinistisk!?), men da vi en gang skiftede stilling, og jeg så
noget der lignede et blodbad ud over hendes bagdel, og så kunne jeg ikke
bære at fortsætte.
--
hilsen claus

Fra : claus

Dato : 01-10-01 14:10

> [...]

> skulle vaske sig grundigt og så så hurtigt som muligt smide sig inde på
> sengen og ligge musestille for ikke at bløde på alting?

Hvis I ikke bryder jer om det, så lad dog for himlens skyld være. Brug
tiden til at holde hinanden i hånden, ligge arm i arm, snakke sammen
osv. Du tager lidt fejl med hensyn til behandlingen af den anden pige
(Hanne M). Hun skrev blot, hvordan man skulle undgå at få blod på
clitoris, og ikke noget om at bløde i kaskader. Desuden kan der ikke
komme blod på dimsen, hvis man ligger på ryggen.

> [...]

> fandens omstændeligt. Jeg tænder alså ikke med et knips af fingrene - og
> det er der mange andre der heller ikke gør. Der skal sgu lidt fodarbejde

Igen. Lad dog være med at dyrke sex under menstruationen. Dyrk hinanden,
eller noget helt tredje i stedet

--
hilsen claus

Fra : Straydog

Dato : 08-10-01 22:16

claus skrev i meddelelsen
> [...]
>Set fra en vis synsvinkel er sex altid forbundet med et vist "besvær",
>men belønningen står som regel fuldt ud mål med indsatsen!

Ja, man kan blære sig i fodboldklubben over den sæk man lige har benet...
Jeg fatter ikke det der med "belønning" - Betyder det at 1) sex er et
nødvendig onde for at få udløsning eller 2) at det at nedlægge en eller
anden er et nødvendigt onde for at blive bekræftet i at man kan få en eller
anden til at "overgive" sig?

Straydog

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 09-10-01 20:45

In <1Ppw7.18129$lk7.292387@news.get2net.dk>, Straydog wrote:

   Hej Stray :)

> [...]
> er et nødvendig onde for at få udløsning eller 2) at det at nedlægge en
> eller anden er et nødvendigt onde for at blive bekræftet i at man kan få

   Du har ikke forstået :) Når jeg skriver "besvær" så mener jeg at man som
regel skal af med noget tøj, man skal finde et sted at være (Det er de
færreste der kan løfte en kvinde op på sit lem og gennemføre et samleje
fritstående....) og der skal måske lige ryddes plads *Smile skummelt* -
   Og sex er belønningen! Nærheden, samværet, kærligheden (Jeg taler ikke
om en eller anden man har fundet i byen!) og alt det der er sex - men det
kræver at man kan deltage og det føler jeg er svært hvis man er nødt til
at ligge stille for at undgå at bløde alle steder såfremt jeg skulle
slikkes :)

/Trine.

Fra : Deer Wolf

Dato : 01-10-01 20:55

> de bløder som svin under deres menstruation og at blodet står
> ud i kaskader! Under sådanne omstændigheder er det da klart, at lysten
> til sex sandsynligvis er ikke-eksisterende.

selvom jeg bløder kraftigt i starten af perioden, er min lyst ikke mindre

Deer

Fra : claus

Dato : 02-10-01 12:26

Deer Wolf <deer_wolf@hotmail.com> wrote:

> selvom jeg bløder kraftigt i starten af perioden, er min lyst ikke mindre

Det kan så være at mandens lyst er påvirket af blødningens heftighed.

Selvom din lyst er stor, betyder det jo ikke, at du rent faktisk får
gjort noget ved det. Eller hvad? :)
--
hilsen claus

Fra : Deer Wolf

Dato : 02-10-01 13:26

> Det kan så være at mandens lyst er påvirket af blødningens heftighed.

som tidligere nævnt er min fyr bange for blod

> Selvom din lyst er stor

min lyst er hverken større eller mindre under menstruation

> betyder det jo ikke, at du rent faktisk får
> gjort noget ved det. Eller hvad? :)

han vil gerne onanere mig, men det er penetrationen jeg savner

Deer

Fra : claus

Dato : 02-10-01 19:03

> som tidligere nævnt er min fyr bange for blod

Nå ja. Det var jo dig, der startede diskussionen for 19 dage siden. Der
er meget i vejen med ham, din fyr! Han vil ikke bolle under din mens
(jeg hader ordet "bolle"!), og han er ømskindet, når du flår i hans pik!
*G*

> min lyst er hverken større eller mindre under menstruation

> han vil gerne onanere mig, men det er penetrationen jeg savner

Undskyld jeg er sådan en pernittengryn (flueknepper). Man kan ikke
onanere/masturbere en anden end sig selv. :)

--
hilsen claus

Fra : Deer Wolf

Dato : 02-10-01 19:19

> Undskyld jeg er sådan en pernittengryn (flueknepper). Man kan ikke
> onanere/masturbere en anden end sig selv. :)

kan du bedre lide udtrykke gnide mig af?

Deer

Fra : claus

Dato : 03-10-01 08:14

> kan du bedre lide udtrykke gnide mig af?

*G* Hvad med gnubbe!? Pette! Næh, der findes vist ikke noget enkelt,
godt ord.
--
hilsen claus

Fra : Esben

Dato : 09-10-01 06:38

claus <claus@post.dk> wrote:

> *G* Hvad med gnubbe!? Pette! Næh, der findes vist ikke noget enkelt,
> godt ord.

I min verden hedder det nu "kæle for" det synes jeg egentlig er ret
smukt, men det dækker måske noget bredere for mange mennesker?

kh esben

Fra : Tomas O.

Dato : 09-10-01 09:25

Esben du tastede:

>SNIP
> I min verden hedder det nu "kæle for" det synes jeg egentlig
> er ret smukt, men det dækker måske noget bredere for mange
> mennesker?

Kæle? Petting er meget mere end kæl. Det er hænderne overalt,
udenpå og indenunder tæjet. Det er hænder på kønsdele numser og
alt muligt. Kæl er noget man gør med sin kat.

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : Puk

Dato : 09-10-01 18:30

> Kæle? Petting er meget mere end kæl. Det er hænderne overalt,
> udenpå og indenunder tæjet. Det er hænder på kønsdele numser og
> alt muligt. Kæl er noget man gør med sin kat.

Det er Petting jo altså også, det er jo bare engelsk for det at
kæle.
To pet something, betyder jo altså at kæle for nogen/noget.
Det er da også derfor det hedder en pet-dog eller pet-iguana
eller whatever det nu er man har.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 09-10-01 20:44

Puk du tastede:

SNIP
> [...]
> To pet something, betyder jo altså at kæle for nogen/noget.
> Det er da også derfor det hedder en pet-dog eller pet-iguana

Ja det er korrekt men i seksuelle sammenhænge er kæl og nu en
ting og petting noget helt andet. Petting begrebet i seksuelle
sammenhænge stammer faktisk tilbage fra 60'erne pornoblade da man
ikke viste kønsdele men to menekser der halvnøgne rodede rundt
med hinanden udne samleje. Min gamle far havde en del af den
slags blade jeg fandt da jeg var en knægt.

Så ja den korrekte direkte oversættelse er det duy siger men
betydningen er en anden.

Jeg kæler for en kat, men jeg dyrker fandme ikke petting med den
det er sgu da perverst

Fra : Esben

Dato : 09-10-01 21:08

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Esben du tastede:

> Kæle? Petting er meget mere end kæl. Det er hænderne overalt,
> udenpå og indenunder tæjet. Det er hænder på kønsdele numser og
> alt muligt. Kæl er noget man gør med sin kat.

Ja, men hvis en kvinde ligger ved siden af mig og er tændt (og jeg også
er det!), så vil jeg nødigt "pette" hende, "masturbere" hende eller
nogle andre udtryk jeg lige kan komme på - men jeg vil rigtigt gerne
"kæle for hende" og det gør ikke noget hvis det netop dækker noget
bredt.

Så det er et godt udtryk for mig, "kærtegne" kan jeg også godt lide, men
det kan jo så igen dække bredt - hvilket igen passer mig fint.

Er både hun og jeg indstillet på at hun skal komme tror jeg jeg ville
kalde den afsluttende fase "kæle hende til udløsning".

Så hvilket verbum ville du anvende?

kh esben

Fra : Tomas O.

Dato : 09-10-01 21:12

Esben du tastede:

SNIP

> Så hvilket verbum ville du anvende?

Aner det ikke *GGG* Dansk mangler ord for det.

Fra : Esben

Dato : 09-10-01 21:34

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden
> end Thyrbjörk gider forholde sig til. Derfor er den nu tom.
> Hans kommentarer er alligevel røvkedelige.

Det er nu ikke helt rigtigt - nogle gange har du skrevet noget sjovt der
og så er det træls der nu står så noget "gylle"...

FUT dk.snak.snik (som jeg ikke kan hente... get2net...)

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 27-09-01 20:33

In <1f0eoxz.vw47e9171k7wqN@ip59.boanxr2.ras.tele.dk>, claus wrote:

> [...]
> kaskader under hele menstruation (igen - kender du ikke din egen anatomi
> m.m.?). Mit oprindelige indlæg var et svar til Hennings indlæg.

   Øhm - kender du til hver enkelt kvindes anatomi? Ja, fordi for mit
vedkommende så bløder jeg som et svin i 4 - 5 dage og så går der ca ½ - 1
døgn hvor der næsten ikke kommer noget - den ½ - 1 dag kan dårligt tælle!

/Trine.
Jeg tilslutter mig kaskadebrigaden!