så sq :o)
Fra : S.G

Dato : 12-09-01 19:38

Så kom suzuki rf400´eren hjem. 21.000 på tælleren og rigtig flot stand, det
fede er den kun kostede mig 45.000,-. Den blev solgt ved en forhandler i
april sidste år til 65.000,- og siden har den gået 5000km. Så jeg er meget
tilfreds
Den er fuldstændig magen til 600´eren bortset fra at diameteren i boringen
ikke er så bred.
Men jeg er sq imponeret over hvad de 400ccm har af bund og topydelse, og nu
der kommer ny potte på, kn-filter, samt min onkel der fixer kaburatorerne
(samme som jetkit) skulle den få endnu mere bund og top. Så det bliver
spændende..
Det jeg lige ville tjekke op på er om der er nogle fælles ture her i Odense
omegn.
Nu er det sidst på sæsonen, og jeg vil jo gerne have luftet cyklen lidt, og
det kunne da være rart at køre med et par andre.
Jeg ved at sidste weekend i september samles folk i Middelfart, men der er
jo langtid til
Så er der nogle der ved om der er fællesture heromkring?

Sebastian, Odense

Fra : Rune Larsen

Dato : 12-09-01 19:56

S.G wrote:

> Det jeg lige ville tjekke op på er om der er nogle fælles ture her i
> Odense omegn.

Jeg mener der er en gruppe der mødes hver torsdag aften ude ved skovsøen,
og kører en tur.
Desuden mødes man vist om søndagen ved Q8-tanken i v. vissenbjerg, men det
er jeg altså ikke 100% sikker på.

Ellers er jeg også fra Odense, så du kan da smide en linie hvis vi skal
trille en tur.

--
/Rune

Fra : Armand

Dato : 13-09-01 00:04

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en

> Den er fuldstændig magen til 600´eren bortset fra at diameteren i
boringen
> ikke er så bred.

Hvis den så stadig er lige så høj, må den være oval - Eller hva'?

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 13-09-01 09:29

http://www.suzuki-rf.com/
du k an sammenligne de tekniske spec der

Fra : S.G

Dato : 13-09-01 09:32

and btw, jeg mente selvfølgelig "samem motor, men med mindre boring"
ved ikke lige hvorfor det med diameteren skulle med.

Fra : Armand

Dato : 13-09-01 22:45

> and btw, jeg mente selvfølgelig "samem motor, men med mindre boring"
> ved ikke lige hvorfor det med diameteren skulle med.

og: "bred"!?

--
Armand.

Fra : albert

Dato : 13-09-01 06:47

> Så kom suzuki rf400´eren hjem. 21.000 på tælleren og rigtig flot stand,
det
> fede er den kun kostede mig 45.000,-.

RF400 ?!?! Hvor mange af de maskiner vi kender findes egentligt i 400'ere
?!?!

GoldWing 400 V6

mvh Albert

Fra : Hellfire

Dato : 13-09-01 20:10

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message
> det
>

> RF400 ?!?! Hvor mange af de maskiner vi kender findes egentligt i
> [...]

Eller 250'ere for den sags skyld. Jeg læste for nogle år siden (året før
600'en blev introduceret i DK) om en 250 cc. Hornet (kilde: Performance
Bikes). Og jeg citerer: ...like an 8 year old wearing size 12 moon boots. En
vandkølet, 4 cyl. 4 takter med hjulene fra en 'blade (130/?/16 - 180/55/17
for dem, som ikke helt skulle være med). OG så er der jo alle de andre
(baby-gixer, ZXR-250, baby-blade.....)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-09-01 07:44

jeg er også fra odense, så en dag det er godt vejr kan du jo sende en besked
!

btw: tillykke med den

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-09-01 10:16

Tjaahh, jeg kører til Odense på lørdag til en lille MC-fest, som starter med
en fællestur. Mener det er kl. 13. Hvis du er interesseret finder jeg gerne
nogle flere detaljer.

--
Mvh.
Henrik (som kan finde stedet, men ikke kender adressen )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail