TDC newsserver
Fra : Michael Hansen

Dato : 12-09-01 19:35

Et sted (nyhedsgruppe eller hjemmeside) hvor jeg kan se om TDC news server
er nede?
måske lidt out of topic, men hvor skal jeg ellers spørge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-01 19:43

Wed, 12 Sep 2001 20:35:24 +0200, skrev "Michael Hansen"
<michaelbo@hansen.tdladsl.dk>:

>Et sted (nyhedsgruppe eller hjemmeside) hvor jeg kan se om TDC news server
>er nede?

Den kører meget dårligt pt.

Hvis man ellers kan komme på, så er den rigtige gruppe:
news:tele.internet.news-service (intern gruppe).

Til *.dk-grupperne, undtagen binære, kan du altid bruge sunsite.auc.dk
som newsserver.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : *Xray

Dato : 12-09-01 20:43

"Michael Hansen" <michaelbo@hansen.tdladsl.dk> skrev i en meddelelse
> Et sted (nyhedsgruppe eller hjemmeside) hvor jeg kan se om TDC news server
> er nede?
> måske lidt out of topic, men hvor skal jeg ellers spørge

http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/

*Xray