Quadra 650 og netværk
Fra : Z

Dato : 12-09-01 15:28

Hej Macsperts

Hvad kræves der til min underbo's Quadra 650 hvis hun skal sættes til min
hub og dele min Tiscali 512/512 ADSL?

Med venlig hilsen
Michael Z (bigamist - der ejer både dejlig PC og dejlig G3 + G4
"Make Art Not War"

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-09-01 18:43

Z <diggler_6@hotmail.com> wrote:

> [...]
> hub og dele min Tiscali 512/512 ADSL?
>
> Med venlig hilsen
> Michael Z (bigamist - der ejer både dejlig PC og dejlig G3 + G4

Et Ethernet kort + noget ledning.

--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Z

Dato : 12-09-01 19:01

TAK..

MZ

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 12-09-01 19:55

> Et Ethernet kort + noget ledning.

Der er faktisk ethernet i en Q650 - blot skal der bruges en transceiver
der 'omformer' AAUI-15 til 10BaseT stik.

Jeg er dog ikke umiddelbart klar over hvor man kan få fat i en sådan
transceiver?

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-09-01 08:09

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Der er faktisk ethernet i en Q650 - blot skal der bruges en transceiver
> der 'omformer' AAUI-15 til 10BaseT stik.
>
> Jeg er dog ikke umiddelbart klar over hvor man kan få fat i en sådan
> transceiver?

Sådan en har jeg liggende. Z mail mig lige off list.

--
Jesper )

http://www.gylling.net/