Yamaha XJ 600
Fra : kenn@primera.dk

Dato : 12-09-01 13:42

Hej Gruppe

Er der en venlig sjæl i gruppen der vil maile mig lidt fra MC-revyen ? Mail
til kenn@primera.dk

Det drejer sig om siden med Yamaha XJ 600S, alt fra 92 og frem har interesse
!

Evt ville et link til en ftp server også være rart

--
Med Venlig hilsen
Kenn H. Jensen

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 12-09-01 15:08

"kenn@primera.dk" skrev
> [...]
interesse
> !
>
> Evt ville et link til en ftp server også være rart

Jeg har modtaget dem fra 92 - 00. Er der nogen af jer der har 2001éren ?

--
Med Venlig hilsen
Kenn H. Jensen

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-09-01 15:45

> Jeg har modtaget dem fra 92 - 00. Er der nogen af jer der har 2001éren ?

Ikke endnu... men i løbet af dagen :)

sender den når jeg får den!

Mvh Tommy Fer

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-09-01 15:27

> til kenn@primera.dk

fik den i hovedet igen?

mvh Tommy Fer

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 12-09-01 16:23

"Tommy Fer" skrev

> fik den i hovedet igen?

Og du sendte til adr. kenn@primera.dk ?

Lyder underligt. Jeg har da modtaget meget mail på den idag !

kenn@primera.dk
www.primera.dk