Set property
Fra : Allan Bredahl

Dato : 12-09-01 08:36

Hej

Jeg prøver at lave en property SET i VB6, som følger :

public property set connectionNr as integer

Men den brokker sig og siger følgende :

"Argument required for property let or property set"

Hvad er det lige jeg gør galt her og hvordan skal man lave det argument den
vil ha

Fra : Allan Bredahl

Dato : 12-09-01 08:39

Har fundet ud af det

public property set connectionNr(value as integer)

Fra : Niels

Dato : 12-09-01 18:35

Du bør lige bemærke at Set bruges når der er tale om objekter,
når det er "anmindelige" variabler så skal man bruge let.

Det vil sige, at i dit tilfælde skal den se sådan ud:

Public Property Let connectionNr(value As Integer)

- Niels G