Dynamisk 800x600 -> 1024x768 -> 1280x1024
Fra : Jens Larsen

Dato : 12-09-01 08:40

Hej gruppe

Jeg har ikke den store forstand på HTML, men med hjælp fra FP er det
lykkedes mig at lave en side http://www.seatroutfishing.dk Jeg har bare det
problem, at jeg har lavet siden i 1024x768 og i andre opløsninger ser det ud
af h..... til, hvordan laver jeg siden så den er uafhængig af opløsningen.
Højre og venstre margin skal være fast, midtersektionen må gerne være
dynamisk.

På forhånd tak

Jens Larsen

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 12-09-01 10:50

Benyt tabeller, hvor du indikerer bredden i %. Ved at have tre kolonner, kan
du angive en fast pixelbredde på de to i siderne. SÅ mener jeg den skulle
være dynamisk i midten

Tony Reinkvist