Hvormeget kan jeg OC mit Creative geforce3~
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-09-01 06:49

og hvordan? skal jeg sætte ny blæser på ?

--
(@@)
-----o00o-(_)-o00o--------

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Sørensen
ICQ# 46872459
Send ringetoner og operatørlogoer gratis til din mobil - www.12send.dk

Fra : Mortin

Dato : 12-09-01 12:12

Hører det ikke ind under overclocking??

--
Posted from uv-15-254.ts-ballerup.dk [194.182.15.254]

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 15-09-01 15:00

In article <3b9ef766$0$21544$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
c.k@mail.dk says...
> og hvordan? skal jeg sætte ny blæser på ?

NVMax gør det for dig. Du skal bare vælge, hvor meget du vil OC og så
ruller du :) Det med blæsren er straks en anden sag. På nogle grafikkort
er det samme system som når du monterer en køler på din CPU. På andre
kan man komme ud for at blæseren er limet fast til grafikkernen, hvis
det er tilfældet kan du gøre limen blød ved at blæsen på området med en
hårtører og så tage blæseren af.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)