Hvad må man for KONG LASSE?????
Fra : Thomas Madsen

Dato : 12-09-01 05:34

Hvad må man for KONG LASSE ???
jo det skal jeg sige jer MAN MÅ KLAGE må man og ellers gøre hvad han siger
MEN FANME NEJ
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-09-01 06:12

Thomas Madsen skrev:

> Hvad må man for KONG LASSE ???

Alt der overholder netetiketten...

> jo det skal jeg sige jer MAN MÅ KLAGE må man og ellers gøre hvad han
> siger MEN FANME NEJ

Det er ikke som Lasse siger men som alle siger... der er ikke særlig mange
der er glade for hvad du gør... BOY...

/bm

Fra : apollo14

Dato : 12-09-01 06:37

"Thomas Madsen" <tho@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad må man for KONG LASSE ???
> jo det skal jeg sige jer MAN MÅ KLAGE må man og ellers gøre hvad han
siger
> MEN FANME NEJ
> mvh Thomas

Man må overholde netetiketten, og sådan er det bare. Lasse hjælper dig
bare til at forstå den, men du vil vidst ikke rigtig forstå. Det er ikke
kun Lasse der er træt af dit lort, jeg er fandme oxo træt af dine
indlæg. Så enten stopper du nu, via vores hjælp, eller skal din isp nok
hjælpe dig, og jeg tror ikke du skal skifte isp, for så sender vi oxo
bare alle meddelser til den nye isp.

Fra : Morten Jensen

Dato : 12-09-01 08:25

"klip"

"klip"

Sådan fjernes unødvendigt indhold........

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-01 16:08

Thomas Madsen skrev:

>Hvad må man for KONG LASSE ???

Jeg kan ikke tage dig seriøst når du kalder mig konge. Jeg kan kun
opfatte, at du ikke vil tages seriøst, da du bliver ved med det.

>jo det skal jeg sige jer MAN MÅ KLAGE må man og ellers gøre hvad han siger
>MEN FANME NEJ

Man må overholde netiketten, og som du ser, så er det ikke kun mig der
er træt af din opførsel, selvom du tilsyneladende tror det.

Igen, Thomas - TDC har jo sagt du skal stoppe - du VIL ikke? Før var
argumentet, at du ikke gjorde noget forkert (fordi TDC ikke
reagerede), nu har de reageret - men det påvirker dig ikke. Hvad er
din argumentation nu?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Gert Nielsen

Dato : 12-09-01 16:53

det er i orden at man skal overholde regler
men det er ALTID Lasse der kommer med kommentar
hvis man får gjort noget forkert.
men hvad.....han har vel ikke andet at tage sig til

Fra : Brian Fisker

Dato : 12-09-01 16:59

> det er i orden at man skal overholde regler
> men det er ALTID Lasse der kommer med kommentar
> hvis man får gjort noget forkert.
> men hvad.....han har vel ikke andet at tage sig til

Du er velkommen til at tage over, Gert! Vi andre skal da bare være glade
for, at nogle gider at skride ind overfor overtrædelser. Du gør det jo ikke!

\Mandal

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-09-01 17:25

Gert Nielsen skrev:

>det er i orden at man skal overholde regler

Godt. Det er sådan set det det hele handler om.

>men det er ALTID Lasse der kommer med kommentar
>hvis man får gjort noget forkert.

Når man bliver VED med det, ja. Nye brugere af gruppen er jeg absolut
ikke efter, men Thomas Madsen har været her et stykke tid, og efter
min mening har Thomas næsten kun kommet med reklame-indslag,
tilsvining af nogle af os, og andre negative ting. DET bryder jeg mig
ikke om, nej. Jeg har hele tiden skrevet i et pænt sprog - det virker
desværre ikke på Thomas, så derfor har jeg måttet bede TDC (hans
udbyder) om at forklare ham hvordan tingene hænger sammen.

Igen - førstegansbrugere osv., dem reagerer jeg ikke altid over for,
hvis jeg gør, så skriver jeg pænt at de har skrevet i den forkerte
gruppe eller hvad det nu handler om. Det ser jeg intet galt i.

>men hvad.....han har vel ikke andet at tage sig til

Irrelevant kommentar fra din side...
Jeg ønsker at gruppen skal holde ud at være i, og som du ser, så er
jeg absolut ikke den eneste.

Hvis vi ikke gør noget ved problemet, så er Thomas nok ikke den eneste
der spammer løs.

Jeg ville heller ikke bare stå og se på, hvis en gammel dame blev
slået ned på gaden.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : T.Madsen

Dato : 13-09-01 04:03

Nej nej i må ikke sige lasse imod han bliver ked af det og klager
mvh Thomas
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dr2vptomsus0a6e6d8h8ckl4scd323qk81@news.inet.tele.dk...

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-09-01 08:02

Thu, 13 Sep 2001 05:02:55 +0200, skrev T.Madsen, på 47 linier, i
<9np7gd$ldh$1@sunsite.dk>, :

>Nej nej i må ikke sige lasse imod han bliver ked af det og klager
>mvh Thomas
Hvornår lærer du og Quote rigtigt?
Man quoter kun det man svare på
og skriver det man ville "under" det man svare på.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-01 11:28

T.Madsen skrev:

>Nej nej i må ikke sige lasse imod han bliver ked af det og klager

Du er imponerende! Du VIL ikke forstå hvad jeg skriver - læser du det
overhovedet? Selvfølgelig må man sige mig i mod, have sine egne
meninger osv - men det er ikke det det her handler om.

Det virker som om du overhovedet ikke læser eller forstår hvad jeg
skriver til dig - dine kommentarer efter et langt indlæg hvor jeg
prøver at forklare dig hvordan tingene hænger sammen, er jo helt hen i
vejret!

Jeg giver op, eller ikke helt. Jeg vil ikke besvare dine indlæg
længere - men jeg vil stadig (og jeg vil opfordre folk til at gøre det
samme), sende klager når du ikke kan finde ud af at opføre dig
ordentligt.

Dvs., hvis du overtræder netiktten, sviner folk til, spammer osv.
Igen, jeg opfordrer andre til at gøre det samme. TDC HAR givet mig/os
medhold, Thomas forstår det ikke - så må han føle. Ærgerligt, men
sådan er det nu engang.

EOD herfra.

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!