[DVD] Lidt Star Wars ting
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-09-01 09:09

http://www.thedigitalbits.com/articles/starwars1dvd/index.html

Så der går altså en rum tid, førend den første trilogi bliver udgivet på
dvd.

Jeg beholder mine laserdisc udgaver nogen tid endnu så, kan jeg forstå.

Iøvrigt bliver det formentligt Special Edition udgaverne fra 1997, som
udkommer på dvd, og disse udgaver kan vi vist godt blive enige om, ikke er
det mest optimale....?

Der er iøvrigt osse klippet ca. 3 min. extra ind i The Phantom
Menace..........hmmm, jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene, men det bliver
interessant at se.

Thomas

Fra : B.Ikkala

Dato : 11-09-01 09:53

Tue, 11 Sep 2001, "Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk>

>Der er iøvrigt osse klippet ca. 3 min. extra ind i The Phantom
>Menace..........hmmm, jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene, men det bliver
>interessant at se.

Det må (forhåbentlig) være scenen, hvor Anakin dræber JarJar ...