Optænding med bølgepap ?
Fra : Frank

Dato : 11-09-01 08:17

Har spurgt før, men der fik jeg bare en lang formynding om hvor miljøfarligt
det var at "fyre" med bølgepap og om alle mulige kemiske navne der indgik i
forbrændingen.

MEN.... Spørgsmålet var om bølgepap er godt at tænde op med ?

Jeg påtænker ikke at fyre med bølgepap, men da jeg ikke lige umiddelbart kan
tænde op med en gammel internet-avis kunne jeg forestille mig at bølgepap
kunne være erstatningen.

Er der nogen som har prøvet og har erfaringer i den retning.

Alle andre svar på helt andre spørgsmål bedes i poste helt andre steder.

/Frank

Fra : Thïngmand

Dato : 12-09-01 07:58

> MEN.... Spørgsmålet var om bølgepap er godt at tænde op med ?

Kunne du ikke bare prøve?

>men da jeg ikke lige umiddelbart kan tænde op med en gammel internet-avis

Får du ikke diverse gratis lokalaviser?

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-09-01 00:54

Frank <skrev >
> [...]
>
> Er der nogen som har prøvet og har erfaringer i den retning.
>
> Alle andre svar på helt andre spørgsmål bedes i poste helt andre steder.

Jeg synes du skulle prøve. Hvis det brænder har du fundet ud af at det er
godt nok. Hvis det mod al forventning ikke brænder (jeg forudsætter at der
er gjort flere ihærdige forsøg med enten tændstikker eller andet dertil
egnet antændelsesmiddel) så duer det ikke, og du må så finde noget andet,
hvis det er muligt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen