YZF 600 R Thundercat
Fra : Morten Christensen

Dato : 11-09-01 00:49

Hej Gruppe.

Jeg er ved at være blevet noget små-forelsket i denne model.

Og har i selvsamme forbindelse kigget godt og grundigt efter en brugt ting -
der burde da være nogle efterhånden, som modellen egentlig har været på
markedet herhjemme siden ca. '96

Men ak nej :-/
Reultatet var 3 maskiner.... incl Den Blå Avis :(

Er der virkelig solgt så lidt af dem, eller er de endnu bedre-sælgelige end
fx CBR600'eren, som jo findes i nærmest gixer-antal (=mange *S*)

Er folk virkelig så glade for dem, at de ikke vil af med dem? (så må jeg jo
nok købe en spritny i stedet...)

Men *mums* den ser vakker ud, især i 2000-farver :)

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Jacob

Dato : 11-09-01 07:04

´Hej Morten

Jeg tror det kan hænge sammen med det sidste du skriver, med at folk bare er
hamrende glade for dem. En af mine venner har en. Han kom fra en sur gammel
Cb900Bol'Dor til denne lille vakse maskine. Han har så fået monteret en
tændings-advancer og en Scorpion (Akcrapovic) og den går altså derudaf ! Den
er MEGET sjovt at køre på. Samtidig har han kørt til både Frankrig og
Spanien på den uden det mindtse problem.

Så jeg krydser fingre for at du finder en, for det er altså en dejlig
maskine.

Held&Lykke !

Jacob

GPZ1000RX (Lidt endnu ! Den er til salg !)
Blackbird driver wanna be ! ....soon to be !

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-09-01 21:43

"Morten Christensen" <mhc@gsx600f.dk> skrev i en meddelelse

> Er folk virkelig så glade for dem, at de ikke vil af med dem? (så må jeg
jo
> nok købe en spritny i stedet...)

Næ, det er nok mere en fejl 40, ved et opslag på mc-basen.dk fandt jeg 5 stk
tilsalg, de fire endda med foto.......

Thore Jensen

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-09-01 00:02

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> wrote in message
> Næ, det er nok mere en fejl 40, ved et opslag på mc-basen.dk fandt jeg 5
stk
> tilsalg, de fire endda med foto.......

Ehm ja... Der er 2 dobbeltgængere

Det er sådan jeg har regnet det ud *S*

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-09-01 20:01

Kikker lidt efter samme model.
På DBA er der 9 hits, hvis du søger på "thundercat" på både motorcykler og
mc motorsport.

Good luck

--
Rune Jensen