Horton tråden jeg ikke kunde finde
Fra : Jesper Skovlund

Dato : 10-09-01 23:54

For et par uger siden var der een der rejste et spørgsmål i forbindelse med
Hortons hovedpine.
Spørgsmålet gik på om kinesiologi eller andre kosttilskud har vist at give
effekt på Horton's.

Een svarede med at have kendskab til en dygtig kinesiolog, som havde gode
resultater. Det fremgik ikke specifikt om det var gode resultater overfor
Hortons.

Jeg spurgte til dette i tråden, men har siden haft rod i min
internetforbindelse, og nu kan jeg ikke finde tråden mere...

Er der nogle der kan huske denne, og om der i givet fald blev svaret på
dette spørgsmål?

På forhånd tak!
Jesper.

Fra : Ulla

Dato : 11-09-01 10:12

Det var mig, der svarede med en henvisning til en kinesiolog. Det er ikke
specielt Horton's, jeg kender hende for, men bl.a. hovedpine:
Wanda Andersen, Steenstrups Allé 9, 2000 Frederiksberg. Hun står i
tlf.-navnebogen som yogalærer, og det er gratis at spørge hende om, hvad hun
kan gøre ved Horton's. Hun er meget reel.

Fra : Jesper Skovlund

Dato : 12-09-01 16:51

Tak!