links
Fra : Sune Bo Christiansen

Dato : 10-09-01 21:40

Jeg er lige begyndt på en udd. som datamatiker og der bruger vi delphi.
derfor ville jeg lige hører om I have nogle gode links, til nogle gode sider
med DL og hjælp omkring delphi?

danske sider ville være godt.

På forhånd tak..
Sune

Fra : Thomas Due

Dato : 11-09-01 07:20

"Sune Bo Christiansen" <sune@lindborg.dk> wrote in message news:<Pv9n7.28124$rZ3.77215@news1.bredband.com>...
> [...]
> derfor ville jeg lige hører om I have nogle gode links, til nogle gode sider

http://www.torry.net - Download af komponenter (engelsk)
http://www.delphi3000.com - Artikler om stort set alt (engelsk)
http://www.udvikleren.dk - Artikler, forum, downloads (dansk)
http://www.pythia.dk - Artikler, tips (dansk)
http://www.delphi32.com - Artikler, tips, forum (engelsk)
http://www.danish-shareware.dk/delphi/index.html - Lidt af hvert (dansk)

Det er da lidt at starte på, ellers prøv de forskellige søgemaskiner.

Mvh
Thomas Due

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 11-09-01 13:19

>danske sider ville være godt.

Lad mig være den første (og måske eneste??) til at anbefale min egen side,
www.udvikleren.dk . Der er masser af gode artikler til Delphi, samt andre
sprog, plus links, downloads osv. Der er snart 400 tilmeldte udviklere, så
der er mange til at give en hjælpende hånd, hvis du får problemer med et
eller andet!

--
Med Venlig Hilsen

Kasper (TSW)

www.tsw.dk - The SoftWare You Need!
www.udvikleren.dk - What Developers Need!

Fra : Thomas Due

Dato : 12-09-01 07:23

"Kasper \(TSW\)" <kasper@tsw.dk> wrote in message news:<3b9e012e$0$256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> der er mange til at give en hjælpende hånd, hvis du får problemer med et

He he, jvf. dato og tid på vores posts, er du hverken den første eller
den eneste ;)

Mvh
Thomas Due

Fra : Sune Bo Christiansen

Dato : 12-09-01 11:27

takker

Fra : Kasper \(TSW\)

Dato : 12-09-01 20:28

Hej Thomas...

>He he, jvf. dato og tid på vores posts, er du hverken den første eller den
eneste ;)

Sådan kan det gå når man bruger TDC's News "service" . Jeg kunne ikke se
dit indlæg, og det kan jeg sådan set stadig ikke. Tog dog lige et smut forbi
deja.com, og så kunne jeg jo godt se det. Beklager