et nemt kopiprg? hvor
Fra : per

Dato : 10-09-01 20:32

Jeg er ude efter et nemt kopiprg, der på tid hver dag kan tage et
kopi af data. Det skal ikke være det der er i win2000, for det virker
ret underligt. Det skal helst være på DK.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-09-01 22:12

per skrev:

>Jeg er ude efter et nemt kopiprg, der på tid hver dag kan tage et
>kopi af data.

Xcopy startet af en batfil eller en scheduler?

--
Bertel

Fra : per

Dato : 11-09-01 06:08

On Mon, 10 Sep 2001 23:12:14 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Xcopy startet af en batfil eller en scheduler?
måske. kan det ikke fås som et program,

har kigget på stones. men der mangler også scheduler.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Kurt Brixen

Dato : 11-09-01 08:12

On Tue, 11 Sep 2001 07:07:50 +0200, per <phbyg@privat.dk> wrote:

>måske. kan det ikke fås som et program,
>
>har kigget på stones. men der mangler også scheduler.

Har du kigget på "at" kommandoen i Windows2000?

En batchfil med xcopy kommandoer, startet med at.

Fx: "at 22.00 kopier.bat"

og så skriv kommandoerne i kopier.bat.

Kurt Brixen

Fra : Niels Callesøe

Dato : 11-09-01 08:08

per wrote in <news:h45qpt84npbceiu5u7b3olff7m77tolq6k@4ax.com>:

> Jeg er ude efter et nemt kopiprg, der på tid hver dag kan tage et
> kopi af data. Det skal ikke være det der er i win2000, for det
> virker ret underligt. Det skal helst være på DK.

Googl dog efter det. Start evt. her:

http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Backup/

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 11-09-01 17:04

Hej

Jeg har selv siddet og nørklet lidt (for sjov), og har lavet en backup
program. Man specifierer her hvilke biblioteker man vil kopiere
hvortil - og hvilke filtyper der skal inkluderes/ekskluderes. Dernæst
kan man specifiere at de kopierede filer skal zippes.

Har du eventuelt lyst til at teste det? Jeg er lidt nysgerrig efter om
det kan fungere uden for min egen "lille verden".

mvh
Karl Peder

Fra : per

Dato : 11-09-01 17:31

On Tue, 11 Sep 2001 16:03:33 GMT, kpo@mail1dotstofanetdotdk (Karl
Peder Olesen) wrote:

Ja tak.

>Har du eventuelt lyst til at teste det? Jeg er lidt nysgerrig efter om
>det kan fungere uden for min egen "lille verden".
>
>mvh
>Karl Peder

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 11-09-01 21:51

Hej Per

>Ja tak.

Jeg prøver lige at finde tid en af de nærmeste dage til at lave en
installationspakke. Bruger du win2000? Ellers kunne der måske blive
blive problemer med systemfiler mv. (det er første gang jeg udvikler
under win2000, tidligere har det været win95/NT).

mvh
Karl Peder

Fra : per

Dato : 12-09-01 06:21

On Tue, 11 Sep 2001 20:51:16 GMT, kpo@mail1dotstofanetdotdk (Karl
Peder Olesen) wrote:

>Hej Per

>Jeg prøver lige at finde tid en af de nærmeste dage til at lave en
>installationspakke. Bruger du win2000?

Ja. den danske udgave.

(jeg får dine email retur)

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 12-09-01 17:24

Hej

>(jeg får dine email retur)

Hvis du studerer e-mail adressen nærmere og måske erstatter "dot" med
".", så skulle der være en chance for at få en e-mail sendt afsted.
Træls at den slags krumspring er nødvendige for ikke at blive
overdænget med spam

mvh
Karl Peder