rec.music.makers.synth
Fra : Snip

Dato : 10-09-01 19:38

Jeg kan ikke sende indlæg til denne NG. Nogen speciel grund til det?

--
snip@post8.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-01 20:09

Mon, 10 Sep 2001 20:37:30 +0200, skrev "Snip" <snip@post8.tele.dk>:

>Jeg kan ikke sende indlæg til denne NG. Nogen speciel grund til det?

Hvilken fejlmeddelelse får du?

Ellers stil spørgsmålet i TDCs egne nyhedsgruppe for deres newsserver.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Snip

Dato : 13-09-01 21:50

Problemet er løst.

--
snip@post8.tele.dk

Fra : Benny Pedersen

Dato : 15-09-01 19:05

Snip skrev om Re: rec.music.makers.synth

og her er min kommentar på det:

> Problemet er løst.

og fejl meddelsen er ikke noget vi kan lære af

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Snip

Dato : 19-09-01 20:07

Jeg kan ikke forklare, hvorfor det pludselig lykkedes. Måske har
news.inet.tele.dk været nede de dage jeg prøvede. Men jeg giver dig ret i at
man skal gøre rede for hvordan man løser diverse problemer.

--
snip@post8.tele.dk