YAMAHA 4G
Fra : schmidt16

Dato : 10-09-01 19:33

YAMAHA 4G DX TIL SALG

PULVERLARKERET TANK BLÅ
MANGE CROME DELE
STARTER OG KØRE GODT
NY-RENOVERERET

8500 KR.

MAIL: schmidt16@ofir.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-09-01 19:42

"schmidt16" <schmidt16.news@kandu.dk> wrote in message
news:uD7n7.6098$9V5.347935@news000.worldonline.dk...
> YAMAHA 4G DX TIL SALG
>
> PULVERLARKERET TANK BLÅ
> MANGE CROME DELE
> STARTER OG KØRE GODT
> NY-RENOVERERET
>
> 8500 KR.
>
> MAIL: schmidt16@ofir.dk

Hmm, har en gammel håndmixer... er der nogen der vil give 150,-??? den er
mørkebrun og fra 72.. den tager mindst 5000 o/min.

Dette ville være omtrænt lige så relevant!!!

Dette er ikke en markedsgruppe, derfor er opslag om salg ikke tilladt.

Dette er ikke en knallert gruppe. men en MC gruppe... (du ved.. dem med på 2
hjul med de store nummerplader der overhaler dig!)

Der udover anses DET AT SKIVE MED BLOKBOKSTAVER som at råbe!

check evt http://www.usenet.dk/netikette/

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250 (forvokset knallert!)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-09-01 21:38

> mvh Tommy Fer
> Suzuki GSXR250 (forvokset knallert!)

Arrrrh, ve' do nu hva'!!!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : moller

Dato : 10-09-01 22:35

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> Arrrrh, ve' do nu hva'!!!

*GGGG*

Moller
Suzuki GT-380'er ( 3 stks forvokset knallerter i tøjler )
MZ ETZ 251 (Yamaha 4 gear i 5 dobbelt størelse )

Fra : Kenneth

Dato : 10-09-01 22:55

> MZ ETZ 251 (Yamaha 4 gear i 5 dobbelt størelse )

woooow... har den 20gear?
:)

--
Venligst
Kenneth

Fra : RpR

Dato : 11-09-01 06:05

> woooow... har den 20gear?
> :)

Så er det jo en gammel GP maskine =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Henrik Mønster

Dato : 11-09-01 11:44

Hold da k...!!! Så er den bedre end den Ducati ST4S jeg læste om i en test i
Superbike Magazine. Den havde 11 gear......... six forward and five
neutrals!! )))

M.v.h. Henrik

Fra : Armand

Dato : 11-09-01 23:57

Henrik Mønster <nina.henrik@mobilixnet.dk> skrev i en
> Hold da k...!!! Så er den bedre end den Ducati ST4S jeg læste om i en
> test i Superbike Magazine. Den havde 11 gear......... six forward and
five
> neutrals!! )))

GRILL

--
Armand.

Fra : Hellfire

Dato : 13-09-01 22:09

"Henrik Mønster" <nina.henrik@mobilixnet.dk> wrote in message
> Hold da k...!!! Så er den bedre end den Ducati ST4S jeg læste om i en test
> Superbike Magazine. Den havde 11 gear......... six forward and five
> neutrals!! )))
>
> M.v.h. Henrik

ROTFLMAO :-]

Fra : Jon Larsen

Dato : 12-09-01 14:14

> Arrrrh, ve' do nu hva'!!!
>
> --
> mvh Jes Vestervang
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

LOL... Så sent om i dag da vi snakkede om for sjov at vores lære skulle
bygge et sukkerkogeri ude på parkeringspladsen, sagde han at han bare lige
skulle have flyttet den sorte "knallert" derude... Han mente min MC..
LOL heldigvis ved jeg at han selv køre MC, så jeg tog det ikke så tungt..
men hele klassen grinede af mig......

MVH.
Jon Larsen
Gixx'er 250 ( bestemt IKKE en knallert )!!!! *GG*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-09-01 17:04

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle have flyttet den sorte "knallert" derude... Han mente min MC..
> LOL heldigvis ved jeg at han selv køre MC, så jeg tog det ikke så tungt..

*lol* Folk tror altid at min er en 400, 600 eller 750'er Der var også
engang en der ehlt seriøst spurgte om det var en 1100'er Stik modsat er
det for en jeg kender der har en Mille. Han blev (også helt seriøst) spurgt
om om hans var en RS50'er
Btw, ang. det evige problem med manglende heste, spå vil jeg prøve at rense
alle multistikkene på gixxeren, da jeg kom i tanker om at problemet ikke
ændrede sig da jeg skiftede motor (og karbs). Inspirationen kom da jeg læste
<http://www.hondabikes.freeserve.co.uk/problems.htm>. Jeg vender tilbage med
resultatet

Fra : RpR

Dato : 13-09-01 06:27

> [...]
er
> det for en jeg kender der har en Mille. Han blev (også helt seriøst)

Nu lyder en GSX-R 250 jo også af en hel del når den snurrer rundt med
15000rpm =)
Men at forvæksle millen med en RS50, det kan man da ikke? RS 50'eren er lidt
mindre end RS 125, der kan da ikke være noget at se forskel på? Og så
potten??

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-09-01 17:43

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> er
> spurgt
>
> Nu lyder en GSX-R 250 jo også af en hel del når den snurrer rundt med
> 15000rpm =)

Jæærrh

> Men at forvæksle millen med en RS50, det kan man da ikke?

Åbenbart

> RS 50'eren er lidt
> mindre end RS 125, der kan da ikke være noget at se forskel på? Og så
> potten??

Hvis man er dum nok kan alt forveksles, men Millen har nu nok næppe været
startet

Fra : RpR

Dato : 13-09-01 21:51

> Hvis man er dum nok kan alt forveksles, men Millen har nu nok næppe været
> startet

Det håber man da ikke ;]

Fra : Hellfire

Dato : 13-09-01 22:05

> "RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> også

"snip"

Jeg fes engang forbi en kammerat på den jeg havde med 17K rpm i 2. gear (ca.
96 km/t, jeg tror han kørte omkring 70). Manden var lige ved at falde af

Fra : Jon Larsen

Dato : 14-09-01 13:32

> [...]
> alle multistikkene på gixxeren, da jeg kom i tanker om at problemet ikke
> ændrede sig da jeg skiftede motor (og karbs). Inspirationen kom da jeg

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hej... Og nu du er ved det.. Hvordan går det med boksen ??? hvis du altså
har den på ?!?!?!
Jeg kan da godt se, forøvrigt, at vand/fugt kan være et problem hvis den "
tænder ved siden af" men mine problemer er såvel i vådt føre som i knastørt
sommer vejr.....
Lige i øjeblikket venter jeg bare på at MP skal skaffe min bagstøddæmper
hjem.. For pokker hvor bliver det dog rart...

Lige for tiden køre min kæreste og jeg sammen i skole... Og jeg er sikker på
at fornøjelsen bliver endnu størrer når jeg får dæmpning bagi igen... for
lige i øjeblikket føles et lille bitte bump som Mount Everest...

MVH.
Jon Larsen
Gixx'er 250 ( og folk tror ikke på den har 4 cylindre ) *GG*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-09-01 11:40

> [...]
> >
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Hej... Og nu du er ved det.. Hvordan går det med boksen ??? hvis du altså

Jeg har den ike på nu, når jeg ikke engang ved hvd jeg skal gøre med de to
sidste ledninger :-/

> Jeg kan da godt se, forøvrigt, at vand/fugt kan være et problem hvis den "
> tænder ved siden af" men mine problemer er såvel i vådt føre som i
knastørt
> sommer vejr.....

Det er det skam også for mig, men jeg tror ikke at det er vejret der gør
udslaget. Jeg vil tro at det nok nærmere er ir i multistikkene (som jo
kommer i fugtigt vejr). Men hvis du læser det på den url jeg henviste til,
kan du se at det altså hjalp på en cbr. Anyways, det kan jo aldrig skade at
forsøge.

> Lige i øjeblikket venter jeg bare på at MP skal skaffe min bagstøddæmper
> hjem.. For pokker hvor bliver det dog rart...

Du har da snart ventet et stykke tid, har du ikke?

> Lige for tiden køre min kæreste og jeg sammen i skole... Og jeg er sikker

> at fornøjelsen bliver endnu størrer når jeg får dæmpning bagi igen... for
> lige i øjeblikket føles et lille bitte bump som Mount Everest...

Avs :-/

Fra : Jon Larsen

Dato : 15-09-01 20:27

> [...]
> kan du se at det altså hjalp på en cbr. Anyways, det kan jo aldrig skade
Jo.. men jeg vil vente til jeg høre om det hjalp på din !?!?! Ellers er der
jo ingen grund til at blive snavset *GG*
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

> Du har da snart ventet et stykke tid, har du ikke?
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jo... over 14 dage...... men det er MP i en nøddeskal.. eller i hvert fald
C. Reinhardt.... det er jo ikke en original-del så de gider nok ikke skynde
sig så meget.. men hvis ikke den er der i næste uge så anullerer jeg ordren
og køber den i Tyskland... den er godt nok lidt dyrere men til gengæld mere
justerbar.. !!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> på
for

> Avs :-/
>
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeps.... Avs.. et stk kæreste hængene i nakken..... Vildt irriterende....
Hørte forresten også priser på hvad et komplet paknings-sæt til alle bremse
kalibre kostede.... det ville blive omkring 1200 kr for det hele... Vil
nemlig have mine bremser helt gennemgået til vinter......
Kan din "pusher" gøre det billigere Jes ???? for så tror jeg jeg vil slå et
smut forbi ham ...

MVH.
Jon Larsen
Gixx'er 250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-09-01 11:11

> at
> Jo.. men jeg vil vente til jeg høre om det hjalp på din !?!?! Ellers er
der
> jo ingen grund til at blive snavset *GG*

Igår gik jeg lige de multistik efter som jeg kunne komme til ved at
pille sidepladerne af, men det gjorde ingen forskel. Men her idag hiver jeg
lige tanken af, og tage resten af multistikkene. I samme omgang, vil jeg
lige se til karburatorerne for at se om den diabolske fjeder over membranen
er hoppet af igen. Hvis den gør det, kan spjældene jo ikke åbne mere end
godt halvvejs. Men jeg vender lige tilbage når det er forsøgt
'
> [...]
ordren
> og køber den i Tyskland... den er godt nok lidt dyrere men til gengæld

Ja, det kan sgu ikke passe at man skal finde sig i sådan en behandling :-/

> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
..

> Jeps.... Avs.. et stk kæreste hængene i nakken..... Vildt irriterende....

*lol*

> [...]
> kalibre kostede.... det ville blive omkring 1200 kr for det hele... Vil
> nemlig have mine bremser helt gennemgået til vinter......

Da jeg rensede caliperne foran, kunne jeg jo genbruge pakningerne, men det
er jo ikke sikkert at den går hver gang :-/

> Kan din "pusher" gøre det billigere Jes ???? for så tror jeg jeg vil slå
et
> smut forbi ham ...

Min pusher (www.leomortensen.dk) får jo delene fra Max's mc-import på als,
så priserne er vel det samme som hos andre forhandlere der har dem som
leverandør.
Har jeg nævnt at jeg køber en cbr600f2, så snart jeg får solgt 'zukien?

Fra : RpR

Dato : 16-09-01 13:53

> [...]
> leverandør.
> Har jeg nævnt at jeg køber en cbr600f2, så snart jeg får solgt 'zukien?

Hov, nu bor jeg jo på Als, og Max's ligger da vist ikke her på øen?
Tilgengæld ligger øens eneste Suzuki forhandler ca 200m fra hvor jeg bor,
Robert's MC, og han får stumperne fra Max's MC.

--

"4 hjul og 4 takt er 4 for mange"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-09-01 15:28

> Hov, nu bor jeg jo på Als, og Max's ligger da vist ikke her på øen?
> Tilgengæld ligger øens eneste Suzuki forhandler ca 200m fra hvor jeg bor,
> Robert's MC, og han får stumperne fra Max's MC.

Hmmm:
Max´ MC Import A/S Sarupvej 38, 6470 Sydals, tlf.: 74404861
Er Sydals ikke det samme som Als? (nej, jeg er ikke geografinørd

Fra : Armand

Dato : 16-09-01 23:12

Jes Vestervang <jesvj@mailme.dk.fjernmig> skrev i en

> Hmmm:
> Max´ MC Import A/S Sarupvej 38, 6470 Sydals, tlf.: 74404861
> Er Sydals ikke det samme som Als?

Og Sarupvej ligger ved Sarup

--
Armand.

Fra : RpR

Dato : 17-09-01 05:53

> Og Sarupvej ligger ved Sarup

Hmm, nu kommer jeg ikke tit på den sydlige del af øen, så det kan sagtens
passe at en importør har gemt sig dér =)

Fra : Hellfire

Dato : 13-09-01 22:26

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> wrote in message

> [...]
>
> MVH.
> Jon Larsen
> Gixx'er 250 ( bestemt IKKE en knallert )!!!! *GG*

Kort før jeg solgte min i '97, var jeg ude og trille på de små veje omkring
Haderslev. Undervejs mellem Hammelev og Haderslev blev jeg overhalet af en
GPX750R (gul og rød med Devil Carbon potte, savle). Jeg satte efter ham, og
da vi nåede til Haderslev, gik turen ind mod centrum med 120 km/t. (jeg
skammer mig, honest!). Da vi nåede til omfartsvejen, stopper manden op, og
jeg triller op på siden af ham. Han åbner visiret, og spørger mig, om jeg
vil med en tur til Aabenraa. Fint nok, tænker jeg, det kunne da blive sjovt.
Da vi når ned til det næste lyskryds (efter at jeg har fundet ud af, at der
gemmer sig flere heste efter det røde felt), holder vi for rødt. Så, tænker
jeg. Nu vil jeg sq se, hvor godt jeg kan følge med ham i optræk. Det blev
grønt, og gixeren får smæk. Men hov, hvor blev han af? Jeg ser mig tilbage,
og ser manden ligge ca. 50 meter bag mig. Nå, tænker jeg, og retter blikket
fremad. Som et lyn fra en klar himmel, trækker han forb***** hurtigt forbi
mig. Da vi senere holder ind til siden et par kilometer fra Haderslev,
spørger jeg ham, hvor han blev af efter lyskrydset. Forklaringen var, at
motoren var banetunet til 128 HK (ingen bundtræk), og gearkassen var close
ratio (ingen optræk). Jeg forstå! Så spørger han så mig, hvor _jeg_ blev af.
Rolig, siger jeg, man kommer ikke langt med 45 HK. Jammen, spørger manden,
er det da ikke den nye GSX-R 600 du har? Doh, manden har kun set på farverne
på "dyret". Forklaring: maskinen havde samme farver som en '96 750WT
(guld/sølv/sort). Er der slet ingen, som ved hvor i landet, den befinder sig
idag? Flere af mine kollegaer troede også, at det var alt lige fra 400-750
ccm.

Fra : RpR

Dato : 11-09-01 06:05

> Dette er ikke en knallert gruppe. men en MC gruppe... (du ved.. dem med på
2
> hjul med de store nummerplader der overhaler dig!)

tsk tsk Fer =)
Sjovt som alle bliver cocky når de skifter til noget større!
Men det er rigtigt nok den forkerte NG han er kommet i.