En Priller med fut i....
Fra : Michael K.S.

Dato : 10-09-01 19:17

Fra : Morten Juel

Dato : 10-09-01 20:44

Imponerende Køre den så lige så godt ?
Hvad hulen skete der ?

Mvh
Morten

Fra : Michael K.S.

Dato : 10-09-01 21:04

On Mon, 10 Sep 2001 21:44:06 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Imponerende Køre den så lige så godt ?

Som den brænder mener du,ja den kører meget lækkert,men mangler nok
lige en styrdæmper,glad for at lave headshakes når man lander
forhjulet over bakken,der var en RS250-pilot der slog sig slemt da han
kom skævt ned efter en wheelie.

>Hvad hulen skete der ?

Lowsided i regnvejr i Ring. D's venstre kurve...løb tør for grip på
forhjulet ) ,derefter er udløbende bensin fra karb - overløbet
antændt sandsynligvis af gnister,nok til en lille hyggebrand.

-M

Fra : Kenneth

Dato : 10-09-01 21:55

> Lowsided i regnvejr i Ring. D's venstre kurve...løb tør for grip på
> forhjulet ) ,derefter er udløbende bensin fra karb - overløbet
> antændt sandsynligvis af gnister,nok til en lille hyggebrand.

Hvis det var ham som væltede under træningen om lørdagen så jeg set godt
selv, det så vildt ud, kom han slemt tilskade??

--
Venligst
Kenneth

Fra : Michael K.S.

Dato : 10-09-01 22:04

On Mon, 10 Sep 2001 22:55:22 +0200, "Kenneth" <ken_t@cool.dk> wrote:

>Hvis det var ham som væltede under træningen om lørdagen så jeg set godt
>selv, det så vildt ud, kom han slemt tilskade??

Jeg ved det ikke,da vi blev rødflaget mens jeg lå på bagsiden i gryden
og kun hørte om det bagefter,men han var bevidstløs da jeg kørte forbi
sek. senere (ikke rart sådan noget),så jeg håber det bedste for
ham....måske andre ved noget nærmere ?

-M

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-09-01 23:53

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> [...]
> og kun hørte om det bagefter,men han var bevidstløs da jeg kørte forbi
> sek. senere (ikke rart sådan noget),så jeg håber det bedste for

Det finder jeg lig eud af, når jeg har snakket med ham Morten, som slukkede
din glemte Prince Ultra Ligth :)

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Michael K.S.

Dato : 11-09-01 08:36

On Tue, 11 Sep 2001 00:52:39 +0200, "Morten Christensen"
<mhc@gsx600f.dk> wrote:

>Det finder jeg lig eud af, når jeg har snakket med ham Morten, som slukkede
>din glemte Prince Ultra Ligth :)

Husk at takke ham for mig,men sig at han godt må bruge lidt mindre
pulver næste gang,jeg brugte timer på at få det snask vasket af ).
(han undskyldte dog allerede på stedet.)

-M

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-09-01 19:23

> [...]
> og kun hørte om det bagefter,men han var bevidstløs da jeg kørte forbi
> sek. senere (ikke rart sådan noget),så jeg håber det bedste for

Det var en svensker, og han blev først kørt til Grenå Sygehus, og kort efter
overført til Skejby, hvor han ligger endnu.
Desværre med en brækket hals, som gør at han er lam fra halsen og ned ad :-/

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-09-01 19:45

On Mon, 17 Sep 2001 20:22:39 +0200, "Morten Christensen"
<mhc@gsx600f.dk> wrote:

>Det var en svensker, og han blev først kørt til Grenå Sygehus, og kort efter
>overført til Skejby, hvor han ligger endnu.
>Desværre med en brækket hals, som gør at han er lam fra halsen og ned ad :-/

Det var da godt nok utrolig trist at høre

-M

Fra : Armand

Dato : 17-09-01 20:38

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Det var da godt nok utrolig trist at høre

Pludselig blev '01 et meget tungt år for RR-sporten i DK

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-09-01 23:51

> Man kan sige meget,men min Priller har godt nok ild i røven....
>
> http://www.dmusport.dk/roadrace/Foto/DM4Djursland/Brand.jpg

For dævlan da :)
Det er jo Morten, der har fået for meget krudt i de hjemmerullede :)

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup -en anden Morten, der også ta'r rundt og slukker
brande og redder forulykkede RR-piloter :)
GSX600F '91

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-09-01 07:22

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> wrote in article
<vo0qptcbtsh041kt74dqd1jphtle7k8vsp@4ax.com>...
> Man kan sige meget,men min Priller har godt nok ild i røven....

> [...]

Imponerende. Men du skal absolut overgå os andre hva' ? Her laver jeg i
min første highsider i weekenden, og Mads tager på skadestuen for første
gang i mands minde - og straks spiller du tilbage med at sætte ild til din
cykel... Det er ikke fair...

Hva' med dig? Skete der andet end (flere) ridser på ko-huden?

--
Mikkel

Fra : Michael K.S.

Dato : 11-09-01 08:23

On Tue, 11 Sep 2001 06:22:28 +0000 (UTC), "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

> [...]
>gang i mands minde - og straks spiller du tilbage med at sætte ild til din

Ikke berømt men berygtet ),men man kan vel ligeså godt gøre det
ordentligt når det nu skal være....

>Hva' med dig? Skete der andet end (flere) ridser på ko-huden?

Ikke det fjerneste,ikke engang et blåt mærke,man ligger jo i forvejen
næsten helt nede ved jorden der så jeg var oppe i løbet af nul komma
fem og forsøgte at slukke for den,fik jeg godt nok ikke lov til
(fornuftigt nok) af svingfolkene og da ham med pulverslukkeren stod i
indersiden og cyklen i ydersiden gik der lige nogle sek. før den blev
slukket (så fotografen lige kunne tage et billede ) ).

Men manner hvor var det ellers sjovt....Også at køre i regnvejr (som
jeg ellers hader som pesten),vildt sjovt at se alle de alternative
stilarter og nogle der bare kørte voldstærkt også i regn.

-M