spy ware
Fra : jens rasmussen

Dato : 10-09-01 18:38

jeg ville gerne ha hvis en venlig sjæl kunne poste et link til et program
der kan fjerne spyware

på for hånd tak

jens

Fra : Basyrinus

Dato : 10-09-01 18:55

Hey jens rasmussen you might have written some of this:

> jeg ville gerne ha hvis en venlig sjæl kunne poste et link til et program
> der kan fjerne spyware

Roger over 10-4

<http://www.lavasoftusa.com/index.html>

--
Basyrinus - www.dumbass.dk
Takt er evnen til at beskrive andre

Fra : Steffen Moeller

Dato : 10-09-01 19:07

On Mon, 10 Sep 2001 19:37:43 +0200, "jens rasmussen"
<jens@elbaekhus.dk> wrote:

>jeg ville gerne ha hvis en venlig sjæl kunne poste et link til et program
>der kan fjerne spyware

Tjek add aware, den virker fint: http://www.lavasoftusa.com/

mvh. steffen

Fra : Bille1948