MC lift
Fra : Tomas Linnet

Dato : 10-09-01 18:15

Jeg så lige i en avis at der i disse dage er DM for klejnsmede og at opgaven
er at de på fire dage skal bygge en motorcykel lift. Liften er i store træk
designet af nogle lærlinge fra Esbjerg egnen. Er der nogen der kender dem?
Jeg kunna da godt tænke mig at se tegningerne til den......

Hilsen Tomas Linnet
VFR400R + # 89 RGV250M SP

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-09-01 07:36

Tomas Linnet <tomasane@orangenet.dk> wrote in article
<8y6n7.1173$GG1.219694216@news.orangenet.dk>...
> Jeg kunna da godt tænke mig at se tegningerne til den......

Ja eller finde den skrotdynge de lægger "opgaverne" i bagefter
--
Søren
lindholt@person.dk