ATI radeon VE skærmkort
Fra : Dan

Dato : 10-09-01 17:52

Hej
Jeg har netop byttet mig til dette (subject) kort og har installeret det
under WIN ME (UK). Jeg havde en en del problemer med at under div spil,
(især Max payne) låste PC eller grafik var ikke "fulstændig". Jeg kørte med
nye drivere og nyeste direct X. Jeg prøvede så at hente nogle ATI beta
drivere og det løste faktisk problemet under Max payne. MEN nu kommer mit
spørgsmål: hvorfor kan jeg IKKE vælge hardware, men kun "D3D software T&L"
under Max payne spillet.
Er der nogen som kender dette grafikkort godt og måske kender lidt trick,
nye drivere, patch m.m.?
Er det virkeligt et skod grafikkort og bør jeg ofre et nyt?

Konfig:
Asus A7M266 bundkort
AMD TB 1400
256 mb ram
ATI radeon VE
Win ME (uk)

PFT.

Fra : Jakob Bakke

Dato : 11-09-01 17:20

I artikel <3b9cef7e$0$282$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Dan"
<d_corydon@hotmail.com>:

> [...]
> trick, nye drivere, patch m.m.?
> Er det virkeligt et skod grafikkort og bør jeg ofre et nyt?

Radeon VE har ingen hardware T&L enhed. Derfor kan du ikke vælge det i
Max Payne.

Med venlig hilsen

Jakob Bakke