Indien-spørgsmål forsvandt
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 10-09-01 15:17

Hej NG

Spurgte på billige rejser til Indien, og næste gang jeg
kiggede var spørgsmålet forsvundet. Er det et almindelig
kendt problem?

Jeg kobler på via news.tele.dk og har ikke tidligere været
udsat for lignende.

--

[OO]
<>' vh/Torben

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 11-09-01 19:03

Hej,

har prøvet det i rec.travel.americas vedr. spm. på Canada.

Ved ikke hvorfor det sker. Jeg er også på tele.dk. Da jeg kom hjem efter 4 ugers ferie, ville ingen af mine NG virke, så de måtte genindstalleres. Men dette er nok den forkerte ng.

Venlig hilsen

Kennet
Torben Abildgaard <pialykke@get2net.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3b9ccb12$0$301$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 12-09-01 10:02

Surt, men jeg kan da finde dem via Google groups, og tak for
hjælpen.

Det blev Aeroflot til 3800,- Et supertilbud fra KLM til 3600
ophørte 2. september.

vh/Torben

<3b9e526e$0$284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...