Ny side online! WWW.MOTOSCOOTER.DA.RU
Fra : Christian Petersen

Dato : 10-09-01 14:20

PÅ denne side kan du finde et forum en chat og gallerier af
forskellige knallerter...hvis du har billeder af din knallert og vil
have dem på siden skal du sendE dem til mig (Cypher@baad.dk) med lidt
info om hvad der er på din knallert... eller hvis du har en spændende
historie så send den til mig og så ser vi om det er nget der kan
bruges, alt bliver modtaget med åbne arme!

WWW.MOTOSCOOTER.DA.RU

Christian Petersen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 10-09-01 15:11

Christian Petersen wrote:

> [...]
> historie så send den til mig og så ser vi om det er nget der kan
> bruges, alt bliver modtaget med åbne arme!

Du er da en vildeste abe. Først spammer du forummet på Mopedgallery.com
med adressen til din side. Derefter spammer du RpR's mailboks.

Får det aldrig ende?
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Christian Petersen

Dato : 10-09-01 21:46

Jeg kan høre du ikke har snakket med hr. RpR jeg har forklaret sagen det
gidder jeg ikke en gang til.... kort fortalt er det hele en stor
misforståelse og dårlige passning af password... OG SÅ VAR DET IKKE MIG DER
SPAMMEDE RpR'S EMAIL DET VAR EN VIS HR. THOMMAS AUNEL!!!

så skulle du ikke tage at undersøge sagen før du beskylder folk for noget!

slut her ellers ender med en eller anden latterlig lang streng hvor folk
bliver total latterlige at høre på!

Fra : DWM

Dato : 10-09-01 23:50

"Christian Petersen" <Cypher@baad.dk> skrev i en meddelelse
> slut her ellers ender med en eller anden latterlig lang streng hvor folk
> bliver total latterlige at høre på!

Det er den allerede heh.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Martin Østerberg

Dato : 11-09-01 00:00

On Tue, 11 Sep 2001 00:50:07 +0200 skrev "DWM"
<no.email.address@for.you.duh> ...:

>"Christian Petersen" <Cypher@baad.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det er den allerede heh.

Ikke endnu...HITLER...and long live Godwin...

Martin

Fra : Christian Petersen

Dato : 11-09-01 10:08

Martin ?terberg <martinoe@image.dk> wrote in message news:<q7hqptgpif4006j3sheastj244k4als7m2@4ax.com>...
> On Tue, 11 Sep 2001 00:50:07 +0200 skrev "DWM"
> <no.email.address@for.you.duh> ...:

> Ikke endnu...HITLER...and long live Godwin...
>
> Martin

Det blev den så der ik :)