Artemia
Fra : Klaus

Dato : 28-11-00 17:57

Hej gruppe
Er der ikke lige en der kan fortælle mig hvormeget salt jeg skal bruge til
at klække artemia sp.skefulde har ingen vægt.
Venlig hilsen
Klaus

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 29-11-00 08:38

"Klaus" <klaus@langberg.net> wrote in message
> [...]
> Er der ikke lige en der kan fortælle mig hvormeget salt jeg skal bruge til
> at klække artemia sp.skefulde har ingen vægt.

Gå ind på www.kvasir.dk og søg efter 'artemia'
Der fandt jeg denne her:

http://www.akva-net.subnet.dk/artemia.htm

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Ann-Katrin E. Engen

Dato : 01-12-00 01:27

Jeg har noen AF cyster som gir tilnærmet 100% klekking med 4 toppede
teskjeer jodfritt salt til 1,5 liter vann og 1 teskje artemia. Her i Norge
fås ofte gammel/dårlig artemia i zoo-forretningen. Pass på at du ikke får
artemia som har stått å støvet ned i flere måneder, men er rimelig fersk.

Ann-Katrin

Klaus <klaus@langberg.net> skrev i
meldingsnyheter:KuRU5.1648$_t3.205338@news101.telia.com...

Fra : Ann-Katrin E. Engen

Dato : 01-12-00 01:20

Jeg har kjøpt meg noen AF cyster som gir meg tilnærmet 100% med 4 toppede
teskjeer jodfritt salt pr. 1,5 liter og en teskje artemia. Du må prøve deg
litt fram. Her i Norge er det mange dårlige cyster å få kjøpt i
zoo-butikken. Hver sikker på at de du har ikke har støvet ned i en
butikkhylle i måneder.