Grafik fryser efter nogen tid på Asus AGP ~
Fra : Torben Gundtofte-Bru~

Dato : 09-09-01 23:41

Hej NG,
jeg har et Asus AGP V3800 pure 32MB på min Siemens Piii/667/256rdram, og jeg
kører WinME US - en helt ny installation. Bios er sat til 128mb aperture.

Jeg prøver at få spillet Severance til at køre, men i stedet for grafik er
skærmen bare sort. Efter en tid fryser maskinen. Jeg kan ikke se, hvad der
foregår. Det er med nVidia's seneste Detonator 3 driver, der skulle passe
til kortets TNT2.

Nu har jeg fjernet Det3 og i stedet installeret Asus' gamle, gamle v3.75
drivers, og det virker da for så vidt, at jeg kan se billedet, men efter 1-7
sekunder fryser den. Jeg har prøvet at køre DXDIAG, men den klarer testene
og jeg kan se grafiktesterne. Det kunne jeg ikke på Det3 driveren, der var
der bare sort skærm.

Spørgsmålet er - hvad skal jeg gøre for at den holder op med at fryse?

--
Hilsen
Torben

Fra : Martin

Dato : 10-09-01 02:35

"Torben Gundtofte-Bruun" <torben@oek.dk> wrote in message
> [...]
> der bare sort skærm.
>
> Spørgsmålet er - hvad skal jeg gøre for at den holder op med at fryse?

Havde akurat samme problem med mit gamle Asus V3800 tv in/out
på mit nye Asus a7v 133a-raid m. 900mhz Duron ..... mit grafikkort
blev ved med at fryse ... uanset hvilke drivere jeg kørte med, uanset
hvilket OS jeg prøvede såeee ... til sidst købte jeg mig et nyt grafikkort
og så virkede det igen.

Prøvede også at stille på volten til kortet, virkede heller ikke .... intet
virkede :-/ var eller MEGET glad for mit Asus kort og mit tv in

mvh

Martin D
www.ohkk.dk

Fra : Torben Gundtofte-Bru~

Dato : 11-09-01 18:57

"Martin" <damberg_removethis_@ohkk.dk> wrote in message
> [...]
> blev ved med at fryse ... uanset hvilke drivere jeg kørte med, uanset
> hvilket OS jeg prøvede såeee ... til sidst købte jeg mig et nyt grafikkort

Så du siger jeg skal smide det ud og købe nyt. Det er jo ikke lovende....
tak for svaret.
--
Torben