Hvad er blandings forholdet for beton støb~
Fra : bok

Dato : 09-09-01 22:56

Hvis man skal støbe garage gulv med jerngitter og fundament, hvilken
blandings forhold skal der bruges, hvor meget cement og hvor meget
støbemix ?

Og hvordan regner man ud hvor meget cement og støbemix der skal bruges
til 1 m3 ?

Mvh
Bok

Fra : fam.Jensen

Dato : 10-09-01 15:58

Hej! Blandings forhold 1 cement-6støbemix der går 210Kg cement til 1 m3
støbemix Beregning af forbrug pr. m2 tyggelse10 cm 21 kg cement 1hl
støbemix

Fra : bok

Dato : 10-09-01 21:09

dvs. hvis jeg forstår det korrekt så skal jeg til 40m2 gulv som skal
være 10 cm tyk bruge :
4 m3 støbemix og 840Kg cement ?

Er det foresten samme forhold til sokkel/fundament ?

Mvh

Bok