1100 GPZ i Tyskland
Fra : Harald Blaatand

Dato : 09-09-01 20:50

Jeg kender en der er på jagt efter en Kawasaki 1100 GPZ i Tyskland, men har
store problemer med at finde nogle intr. sites hvor der sælges Cykler /
reservedele,er der nogen her der kender nogle ?

Fra : boe

Dato : 09-09-01 20:50

Harald Blaatand <bigtwin@larsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> store problemer med at finde nogle intr. sites hvor der sælges Cykler /
> reservedele,er der nogen her der kender nogle ?

www.mobile.de

Bo, VF1000F

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-09-01 07:12

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse
> Harald Blaatand <bigtwin@larsen.mail.dk> wrote in message
> har
>
> www.mobile.de
>
> Bo, VF1000F

Tak !
Mvh HB

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-09-01 07:13

> Harald Blaatand <bigtwin@larsen.mail.dk> wrote in message
> har
>
> www.mobile.de
>
> Bo, VF1000F

Tak !

Mvh HB

Fra : Lars Chrillesen

Dato : 10-09-01 18:57

Hej Harald
prøv denne her http://www.motoscout24.autoscout24.de/

Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-09-01 18:31

"Lars Chrillesen" <chrillesen@cityweb.de> skrev i en meddelelse
> Hej Harald
> [...]

HB

Fra : Armand

Dato : 11-09-01 23:52

Harald Blaatand <bigtwin@larsen.mail.dk> skrev i en

> [...]

Hav øje for at tyske modeller kun har 100 HK, med mindre andet er
angivet!

--
Armand.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 13-09-01 16:00

> [...]
>
> --
> Armand.
>
> Tak igen,jeg sender straks beskeden videre !

Mvh HB
(HD)