Mini på Nürburgring
Fra : origo@earthling.net

Dato : 09-09-01 20:41

Hva får man hvis man tar en 1971 Mini, monterer Honda Civic motor og
girboks, samt bremser fra en Metro Turbo? Et perfekt leketøy til Ringen, som
godt kan sette en Porsche eller to på plass.

Har oppdatert hjemmesiden med en video hvor jeg kjører bak "Der Ringmini,
som forøvrig er et meget populært innslag på Ringen, tildels pga eierens
særdeles spektakulære kjørestil. I den første chikane, Hohenrain, legger han
bilen inn i en 45 graders udskridning som skremmer vannet av meg, og jeg
glemmer nesten at jeg skal ha styret MC'en rundt i kurven
http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=7

JS