Hvor ligger priserne på GSX-R
Fra : RE FrEaK

Dato : 09-09-01 20:13

Hej NG!

Hvor ligger priserne på en brugt eller ny Suzuki GSX-R 1100 evt. 1400?

/Anders

Fra : Armand

Dato : 09-09-01 22:46

RE FrEaK <alerager45@hotmail.com> skrev i en
> Hej NG!
>
> Hvor ligger priserne på en brugt eller ny Suzuki GSX-R 1100 evt. 1400?

Det bliver nok svært at finde en brugt GSXR 1400'er

--
Armand.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-09-01 17:17

> Det bliver nok svært at finde en brugt GSXR 1400'er

Hvor der er vilje er der vej , man kunne vel se sig om i udlandet

Thore Jensen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-09-01 19:42

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> wrote in message
> Hvor der er vilje er der vej , man kunne vel se sig om i udlandet
Tja, hvis du tar chancen på en ekstrem GSX-Rmc, med big-bore kit, og økt
slaglengde, så er det mulig du kan kommer i nærheten av de 1400. Lveetiden
er nok ikke den beste...

JS

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-09-01 21:12

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:9nj1ik$eoj$1@sunsite.dk...

> [...]
> slaglengde, så er det mulig du kan kommer i nærheten av de 1400. Lveetiden

Næ, jeg tænkte mere i retning af GSX-R 1400, rent faktisk har kunne fåes i
nogle lande fra i år af, hvorfor der da også må være nogle til salg et
sted.....

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-09-01 22:09

> Næ, jeg tænkte mere i retning af GSX-R 1400, rent faktisk har kunne fåes i
> nogle lande fra i år af, hvorfor der da også må være nogle til salg et
> sted.....
Mon ikke det er GSX 1400 du tenker på? GSX-R har meg bekjent aldri vært
laget større enn 1100.

JS

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-09-01 07:17

origo@earthling.net wrote in article <9nja4q$7rn$1@sunsite.dk>...

> Mon ikke det er GSX 1400 du tenker på? GSX-R har meg bekjent aldri vært
> laget større enn 1100.

Er Hayabusaen ikke en GSX-R 1300 ?

--
Mikkel

Fra : origo@earthling.net

Dato : 11-09-01 07:33

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
message news:01c13a89$5a0bae10$290b12ac@pc2651...
> Er Hayabusaen ikke en GSX-R 1300 ?
Den heter GSX1300 R Hayabusa.

JS

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-09-01 07:43

origo@earthling.net wrote in article <9nkb7c$drk$1@sunsite.dk>...
> "Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
> message news:01c13a89$5a0bae10$290b12ac@pc2651...
> Den heter GSX1300 R Hayabusa.

Hmm... Close enough

--
Mikkel

Fra : origo@earthling.net

Dato : 11-09-01 08:55

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
message news:01c13a8d$0ff5a0c0$290b12ac@pc2651...
> Hmm... Close enough
Men ikke det samme

GSX-R har alltid vært betegnelsen for Suzukis race-rep modeller, og hertil
hører ikke Hayabusaen. Suzuki oppfant som kjent en egen klasse for bussen,
når denne ble lansert.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 11-09-01 09:03

On Tue, 11 Sep 2001 09:55:16 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

>GSX-R har alltid vært betegnelsen for Suzukis race-rep modeller

Selvom man vel kan diskutere hvor meget race-rep. der er over
GSX-R1100 )

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 11-09-01 09:27

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Selvom man vel kan diskutere hvor meget race-rep. der er over
> GSX-R1100 )
I dag, ja, men i 1990 var den "hot" i manges øyne.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 11-09-01 09:38

On Tue, 11 Sep 2001 10:26:31 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

>I dag, ja, men i 1990 var den "hot" i manges øyne.

Tjoh - det var den vel,og dengang var opfattelsen af en sportscykel jo
- prop så meget ydelse som muligt i en kæmpefærge ) og glem bare
køregenskaberne,men jeg ville meget nødig køre race på sådan en )

-M

Fra : habayaba

Dato : 11-09-01 12:00

> Hmm... Close enough