kommentarer
Fra : steen bondo

Dato : 09-09-01 19:55

Hi all

Gider nogen checke, og give deres mening tilkende, vores "Accounts" -->
"Canada".

Gerne både med kommentarer omkring indhold, men også generelt design,
tilgængelighed etc.

Skal jeg f.eks lave en 'low-gfx' version aht. load-tid..?? (der kommer
flere billeder på end der allerede er) Eller skulle jeg hellere dele
den op over flere sider..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Bakke

Dato : 09-09-01 21:34

> [...]
>
> Skal jeg f.eks lave en 'low-gfx' version aht. load-tid..?? (der kommer
> flere billeder på end der allerede er) Eller skulle jeg hellere dele

Tror du ikke at du skulle fyre dine ønsketænkninger af på f. eks. dine
klassekammerater ? Eller er det måske stadig Rød Stue ?

bO

Fra : steen bondo

Dato : 10-09-01 06:18

Bakke wrote in a message to All:

> [...]

B> Tror du ikke at du skulle fyre dine ¢nsketænkninger af på f. eks.
B> dine klassekammerater ? Eller er det måske stadig R¢d Stue ?

Jeg er sikker på du fornærmer mig, men du må lige forklare dig
nærmere..??
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-09-01 02:36

steen bondo wrote:

> Jeg er sikker på du fornærmer mig, men du må lige forklare dig
> nærmere..??
> --
> steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Jeg forstod det altså heller ikke, Steen. - Dit oprindelige indlæg.

Har du sendt indlægget til den rette gruppe.? Det ligner jo ikke et
rejseemne, bortset fra "Canada".!

Mvh. Jørgen

Fra : steen bondo

Dato : 11-09-01 14:38

=?iso-8859-1?Q?J=F8rgen?= Rasmussen wrote in a message to steen bondo:

=R> Jeg forstod det altså heller ikke, Steen. - Dit oprindelige indlæg.

Men du undlod dog at blive giftig.

=R> Har du sendt indlægget til den rette gruppe.? Det ligner jo ikke
=R> et
=R> rejseemne, bortset fra "Canada".!

Hvilket jo også er det jeg udbeder mig kommentarer om.?!?

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 12-09-01 21:53

steen bondo wrote:

> [...]
> =R> et
> =R> rejseemne, bortset fra "Canada".!
>
> Hvilket jo også er det jeg udbeder mig kommentarer om.?!?

Jeg gider næsten ikke bruge tid på det. Men på den anden side er jeg
nysgerrig:

HVAD er det du udbeder dig kommentarer til.????

Jeg kan næsten gætte at gfx er et filformat, og "load-tid" er noget med at
downloade et eller andet.
"Accounts" Har det noget med din hjemmeside/server at gøre.? Eller er det
din bankkonto.?

Men hvad.? Jeg aner det ikke............!!

Eller har du simpelthen _glemt_ _at_ _skrive_ _adressen_ på den hjemmeside
du beder os vurdere indholdet af.? - I det oprindelige indlæg.
?

Jørgen

Fra : steen bondo

Dato : 13-09-01 06:05

=?iso-8859-1?Q?J=F8rgen?= Rasmussen wrote in a message to steen bondo:

=R> HVAD er det du udbeder dig kommentarer til.????

Det er beskrevet i f¢rste indlæg.

=R> Jeg kan næsten gætte at gfx er et filformat,

gfx = grafik

> og "load-tid" er noget

Tager det for lang tid indlæse siden.

=R> "Accounts" Har det noget med din hjemmeside/server at g¢re.?
=R> Eller

Accounts = rejsebeskrivelser på Engelsk.

=R> Eller har du simpelthen _glemt_ _at_ _skrive_ _adressen_ på den

Den står i min underskrift.

Hvor svært kan det være..??
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Torben Frøberg

Dato : 13-09-01 17:42

>Hvor svært kan det være..??

Det er den forkerte netgruppe du er i. Du bør henvende dig til
dk.edb.internet.webdesign.

Mvh. Torben Frøberg

Fra : steen bondo

Dato : 13-09-01 20:05

Torben =?ISO-8859-1?Q?Fr=F8berg?= wrote in a message to All:

T=> Det er den forkerte netgruppe du er i. Du b¢r henvende dig til
T=> dk.edb.internet.webdesign.

Hvis ikke jeg også udbad mig kommentarer omkring indhold, ja, så havde
det været en af adskillige mulige grupper at bruge.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : PC

Dato : 12-09-01 21:21

Jeg tror du skal prøve at spørge i pc-nyhedsgruppen, for jeg er helt sikker
på at der er noget i galt med dit bundkort !
hygge !
PC