Andet multimedie
bentjuul 3670
500 kr. til et 3d/2d-kort. hvilket skal je~
Fra : Thomas

Dato : 09-09-01 18:46

Mit 3dfx 3000 er brændt af efter længere tids overclockning. Den blæser jeg
monterede var åbentbart stået af, og var delvist smeltet ned over køleribben
:(
Jeg vil ofre 500 (ca) på et nyt der skal kunne klare alle spil og have tv
udgang.
Hvilket et skal jeg vælge?
Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 09-09-01 19:02

"Thomas" <cfp14361@vip.cybercity.dk> skrev:

> Hvilket et skal jeg vælge?

Det ved jeg ikke. Prøv i den gruppe som omhandler grafikkort.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Thomas

Dato : 09-09-01 19:01

Damnit, jeg skulle have postet den under
hardware.graffikkort....beklager.....
Thomas