middel til opfriskning af flisefuger ?
Fra : Bakke

Dato : 09-09-01 17:45

For nogen tid siden viste Leth et middel, der kunne peppe alle
cementbaserede flisefuger op.

Det var meget smart, da det *kun* bandt til fugen og ikke til de glaserede
fliser, så man kunne roligt "smøre ved siden af" og bagefter med en klud
tørre det uønskede af. Og alligevel var fugen fornyet at se på.

Men kan nogen her huske - og vil fortælle mig det - hvad det var for et
middel ?

Mvh

Bo

Fra : Flemming Jahns

Dato : 09-09-01 19:11

hej Bo

Prøv dette link
http://www.dr.dk/Leth/raad.htm

Mvh. Gitte Jahns

Fra : Bakke

Dato : 09-09-01 21:24

> Prøv dette link
> http://www.dr.dk/Leth/raad.htm

Tak . Det var rigeligt for mig.

Uden at ville virke utaknemmelig vil jeg dog gerne lige sige, at selv om
Leth siger, at man skal brugre "Flísefix", ja så har han jo dermed ikke sagt
hvor man kan få fat i den slags. Min lokale farvepusher på Frederikssundsvej
i København siger, at det er noget opreklameret stads, og at han hellere vil
sælge mig noget andet.

Men jeg tror nu mere på Leths metode, og vil gerne købe Flisefix. Men hvor
??

Mvh

Bo