Lars H.U.G.
Fra : Travelogue

Dato : 09-09-01 17:33

Jeg hørte en Lars H.U.G. sang i radioen i går hvor han sang på engelsk og
han sang sammen med en kvinde. Det var ikke Backwards. Kan nogen fortælle
mig hvad det var for en? Og kommer der nyt H.U.G. album? (Det ville være
fedt!!!)

Andreas

Fra : Flemming

Dato : 09-09-01 18:00

On Sun, 9 Sep 2001 18:32:37 +0200 "Travelogue" <bushfan@thesimpsons.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> Jeg hørte en Lars H.U.G. sang i radioen i går hvor han sang på engelsk og
> han sang sammen med en kvinde. Det var ikke Backwards. Kan nogen fortælle
> mig hvad det var for en?

Det kunne være nummeret "Come along" fra filmen "Livet er en schlager", som
han synger sammen med Lill Lindfors.

>Og kommer der nyt H.U.G. album? (Det ville være fedt!!!)

Jeg glæder mig også helt vildt til det men tror ikke at der kommer
noget nyt inden for kort tid

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Travelogue

Dato : 10-09-01 16:10

Tak for hjælpen, jeg tror det er det nummer.

Jeg spurgte omkring mig i dag om folk vidste om der kom nyt fra H.U.G. Og
jeg fandt ud af at han har indspillet nogle demoer til en ny cd. (en fra min
klasse kendte den trommeslager der havde været med til at indspille
demoerne). Så der kommer måske noget. Vi må jo bare håbe!!!

Andreas

Flemming <culture@post3.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ln7nptc874la03qd6slche3036iva0dd6r@4ax.com...

+
> [...]
-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G.
'Dowd) -