Milkystar geforce2 fryser min pc
Fra : Michael Døssing

Dato : 09-09-01 17:20

Jeg har lige installeret et Geforce 2 MX 400 fra Milkystar. Og efter denne
operation har jeg store problemer med at min maskine fryser. Blandt andet
når jeg vil spille Max Payne (STORT PROBLEM). Når jeg i DXDiag vil teste agp
texturing fryser min maskine også. Er der en der har en løsning på dette.

Mvh

Michael

Fra : Torben Gundtofte-Bru~

Dato : 10-09-01 00:47

Det lyder som det samme problem, som jeg beskriver i tråden
"Grafik fryser efter nogen tid på Asus AGP V3800".
Hvis nogen svarer, så vær rar og svar på begge dele.

--
/Torben