godt vs ondt GRÆNSER ?
Fra : Chokmah Xd@g

Dato : 09-09-01 13:07

har sidet og grænsket mit sinds sadistiske afkroge og må nu nok erkende en
gang i mellem går jeg måske over strejen ( ? )
så sent som i går - ja jeg har købt et ret stort ande næb til min elskede (
en fix ting til åbning og udblokning af skeden ) i koldt stål kend fra
gynekologiske undersøgelser .... nå men endeligt så for jeg listen *satanen*
op i hende og den for alt havd den kan trække til det stakkels menneske er
gas blå i hovedet af smerte - og det er jo egentligt også meningen - også
siger jeg gud jeg tror den sider fast tror du vi skal rineg efter en blikken
sclager eller en læge ? og det stakkels menneske bliver da panikken til hun
opdager at jeg laver spøg
andre gange kan jeg finde på at sende en stribe sjofle sms - og liderlig e r
hun jo MEGET det hele ender med hun må tage hjem fra arbejde p.gr mave
smerter.... også er de jo alt det her med jeg gerne vil sætte ild til hendes
kusse...har fed hende til at mastubere i en telefon box i mens folk går
forbi standser og glor osv osv .
sagen er jo hun er ikke go til at nægte mig noget erotisk ....jeg kan ikke
rigtigt finde ud af o jeg forvalter mine friheder fornuftigt ?
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 09-09-01 13:17

hej Chokmah Xd@g fuckspam@mail.dkd du skrev:

SNIP
> ....jeg kan ikke rigtigt finde ud af o jeg forvalter mine
> friheder fornuftigt ? MvH

Jeg tror du skal stole på at hun forstår at sige fra Det er jo
ikke en hvilken som helst kvinde du elsker!

--
Hilsen Tomas O.
Medlem af www.fiduso.dk

Fra : Chokmah

Dato : 09-09-01 13:36

On Sun, 9 Sep 2001 12:16:34 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>hej Chokmah Xd@g fuckspam@mail.dkd du skrev:
>
>SNIP
>
>Jeg tror du skal stole på at hun forstår at sige fra Det er jo
>ikke en hvilken som helst kvinde du elsker!

det kan man ikke sige more than 1 to a million
men lige der - der er hun ikke stærk !!!
MANGE mænd har det jo md at presse den til det ydereste når den først
er hjemme - talte med en bekendt i sidste uge der havde sidet og
fællet mangt en tåre efter at have givet sig hænd til en mand ja han
havde haft en monster dildo i røwen på hende og piske skaftet i kussen
- hun havde sagt ja og han havd emeget svært ved det seksuelle ( store
selv værd problemer med penis ikke er større ind 6 cm i rejst tilstand
) , så hun kunne ikke få sig til at stoppe ham igen ... men var pysisk
rystet flere dage efter !
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 09-09-01 13:45

hej Chokmah stigmata_2o1o@hotmail.com du skrev:

> det kan man ikke sige more than 1 to a million
> men lige der - der er hun ikke stærk !!!

Så må I aftale nogen ting så.. stopord eller noget i den retning.
Eller I skal snakke grudigt om hvad der rører sig og hvad der
sker i hende før, imens og efter.

Sikke noget lort.. hmm..

Fra : Chokmah

Dato : 09-09-01 15:43

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in news:Xns911795997EEA9vampyre@
130.225.51.30:

HI Tomas
> Så må I aftale nogen ting så.. stopord eller noget i den retning.
> Eller I skal snakke grudigt om hvad der rører sig og hvad der
> sker i hende før, imens og efter.

Nå men det er vi sådan set på det rene med jeg kender *grænsen* - det er
mere mine små onskabs fuldheder som med at andet næbet har sat sig fast osv
:) et eller andet sted er det sgu da meget skægt - men tænk sig hvis skruen
virkeligt havde sat sig fast :(

> Sikke noget lort.. hmm..

ja det må man sige .... men flere piger jeg har talt med om det har ofte
fåed efter sjok hvor det ikke var selve akten - men BAGEFETER at det var
pysisk hårdt.
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 09-09-01 17:29

hej Chokmah du skrev:

hej Bo

> [...]
> andet næbet har sat sig fast osv
>:) et eller andet sted er det sgu da meget skægt - men tænk

Av. Det havde ikke været godt. Jeg tror dog at FreYa er si stand
til at give dig tørt på hvis du overskrider hendes grænser

> ja det må man sige .... men flere piger jeg har talt med om
> det har ofte fåed efter sjok hvor det ikke var selve akten -
> men BAGEFETER at det var pysisk hårdt.

Ja den har jeg også hørt fra en dle piger. De tror de ved hvad de
kan og tør og så viser det sig at deres fantasi er meget vildere
end de i realiteten har lyst til i virkeligheden.

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 09-09-01 18:15

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in news:Xns9117BB991FF44vampyre@
130.225.51.30:

HI Tomas

> Av. Det havde ikke været godt. Jeg tror dog at FreYa er si stand
> til at give dig tørt på hvis du overskrider hendes grænser

Nå men nu er der en verden til forskeld på freYa og de skitserede kvinder-
lige mht. freY der ved man godt hvad hun mener om det ene og det andet og
gud nåde og trøste den der - der skulle få den vandvitige ide at udfordre
det JEG TØR ikke ... nå men nu er den vist sat på plads , der er nogen
der kan rumme det og andre der ikke kan - hun kan men er heller ikke newbi

> Ja den har jeg også hørt fra en dle piger. De tror de ved hvad de
> kan og tør og så viser det sig at deres fantasi er meget vildere
> end de i realiteten har lyst til i virkeligheden.

ja det er jo så for nybegynder der prøver at finde derrres egen grænse
og kan løbe ind i en grim overaskelse
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 09-09-01 18:52

hej Chokmah x@dogSun din &%¤/&%¤ du skrev:

hej Bo
SNIP
> [...]
> ikke ... nå men nu er den vist sat på plads , der er nogen
> der kan rumme det og andre der ikke kan - hun kan men er

*G*

SNIP
> ja det er jo så for nybegynder der prøver at finde derrres
> egen grænse og kan løbe ind i en grim overaskelse

Ja det er jo liiige det. Mange begyndere har dte med at
overskride deres grænser alt for hurtigt. De presser på for at
blive så vilde som muligt og når nogne gange ikke at mærke efter
om det er dejligt eller noget andet.

Fra : claus

Dato : 10-09-01 19:54

Chokmah Xd@g <fuckspam@mail.dkd> wrote:

> [...]
> sagen er jo hun er ikke go til at nægte mig noget erotisk ....jeg kan ikke
> rigtigt finde ud af o jeg forvalter mine friheder fornuftigt ?

Jeg forstår ikke sammenhængen mellem sex og så det at yde smerte eller
modtage smerte. I visse situationer er det dejligt, at modparten river
bider, niver osv., når det går rigtig hedt til. Men ligefrem blive
pisket eller selv piske... findes der en fornuftig forklaring på, at det
virker sexuelt ophidsende??

--
hilsen claus

Fra : Deer Wolf

Dato : 10-09-01 20:26

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bider, niver osv., når det går rigtig hedt til. Men ligefrem blive
> pisket eller selv piske... findes der en fornuftig forklaring på, at det

Man kan vel altid prøve at forklare det med et eller andet fra barndommen. I
så fald er der så mange forskellige mulige forklaringer, at jeg ikke gider
remse dem op.

rent privat kan jeg kun sige, at jeg faktisk ikke ved, hvorfor jeg godt kan
lide at være submissiv, med alt hvad det inkluderer. Måske er det fordi, det
er en modsætning, til hvad jeg er i dagligdagen.

Deer

Fra : Tomas O.

Dato : 10-09-01 23:45

hej Deer Wolf din &%¤/&%¤ du skrev:

SNIP

hej Deer

> Man kan vel altid prøve at forklare det med et eller andet
> fra barndommen. I så fald er der så mange forskellige mulige
> forklaringer, at jeg ikke gider remse dem op.

Problemet er at den ikke holder vand fordi der er ligeså mange
der ikke har 'lig i lasten' der tænder på det som er er folk med
lig i laset som tænder på det.

> rent privat kan jeg kun sige, at jeg faktisk ikke ved,
> hvorfor jeg godt kan lide at være submissiv, med alt hvad det
> inkluderer. Måske er det fordi, det er en modsætning, til
> hvad jeg er i dagligdagen.

Her tror jeg mere du rammer hovedet på sømmet. Min oplevelse af m
piger er at de altid er ret stærke personligheder og mennesker og
at de ofte er meget kontrolerende med hvad de giver sig af med og
de derfor har lidt svært ved at give slip på sig selv og deres
lyster uden 'hjælp'

Dog kender jeg også submissive piger, der har en selvtillid der
umiddelbart virker som om de er meget stærke, men i realiteten
har de lidt problemer med at tro på at de er lækre nok og derfor
er en smule hæmmede i deres seksuele lyster. Disse kan så slippe
sig selv 100% løs ved at en anden overtager kontrollen.

--
Hilsen Tomas O.
Medlem af www.fiduso.dk
Skribent på www.mandezonen.dk
Rablende skør og vanvittig

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 11-09-01 08:07

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in

HI Deer
et lille kik på den her :http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
med fare for at være doubel træls på en dag

> Man kan vel altid prøve at forklare det med et eller andet fra
> barndommen. I så fald er der så mange forskellige mulige forklaringer,
> at jeg ikke gider remse dem op.

nahh så er det da strengt taget noget træls oget at bringe op hvis man ikke
gider lægge belæg for det `?

> rent privat kan jeg kun sige, at jeg faktisk ikke ved, hvorfor jeg godt
> kan lide at være submissiv, med alt hvad det inkluderer. Måske er det
> fordi, det er en modsætning, til hvad jeg er i dagligdagen.

man ser det jo ofte ved folk der har overskud tro på sig selv i deres
daglige virke og stort set ikke er plaget af mindreværds komplekser at de nu
godt kan li at få nogen smæk -jeg tror det har noget b.la andet at gøre med
at man pysisk har overksud til det og nogen gange gerne vil helt ned og
mærke der hvor følserne - driften begynder ( som du vist også skriver )
MvH
Bo

submissivitetsgestus en, - (af lat. submissus pf.ptc. af submittere
dominerende artsfælle (flugt og s. hæmmer el. standser ofte angriberens
angreb

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 11-09-01 07:59

claus@post.dk (claus) wrote in

> Chokmah Xd@g <fuckspam@mail.dkd> wrote:

HI Claus
lige indlednings vis når du skifter et gamelt emne ud med en ny emne linje
kan du så ikke efter følge det med :var... og med fare for at lyde
usædvaneligt træls så kig på den her
:http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

> Jeg forstår ikke sammenhængen mellem sex og så det at yde smerte eller
> modtage smerte.

Uhh det er noget af det bedste ... man når en seksuel glæde der slår alt
hvis man er til det samt en pysisk dybde man ellers kun sjælden ser

> [...]
> bider, niver osv., når det går rigtig hedt til. Men ligefrem blive
> pisket eller selv piske... findes der en fornuftig forklaring på, at

Tjjaaa .... jeg tror ikke man skal føle sig sær hvis man ikke er til det :)
men jeg for mit vedkomne erindr emit livs første liderlighed en fed
voldtægst scen fra en islandsk film i 1971 - jeg ved ikke det er nok noget
med ta man rammer the basick i sin natur den rå drift at tage og give
maximum
MvH
Bo