kristen e-gruppe
Fra : Susanne Immersen

Dato : 09-09-01 06:02

hejsa
er der nogen her som ved om der findes e-grupper på yahoo som henvender sig
til kristne?

hilsen Susanne

Fra : TommyGun

Dato : 09-09-01 06:39

Aner det ikke :)

Men her: http://www.groupcare.dk/
Kan du skabe din egen, et virkeligt godt e-group site.

Tommy

PS: husk nu at poste et link .

Fra : Erik

Dato : 09-09-01 06:48

> [...]
> hejsa
> er der nogen her som ved om der findes e-grupper på yahoo som henvender

Ja, på forsiden under SAMFUND klikker du på religion
og
www.giraffen.dk og så er der mange "links" der

Erik

Fra : Erik

Dato : 09-09-01 11:32
Fra : Live4Him

Dato : 09-09-01 12:38

> [...]
> hejsa
> er der nogen her som ved om der findes e-grupper på yahoo som henvender
~~~~~~~~~~~~~~
Ja, der er mange. Du kan eks. prøve :
http://clubs.yahoo.com/clubs/jesusonline
som jeg selv startede for noget tid siden. Selvom jeg har annonceret den her
i gruppen, har interessen dog været meget lille. Der er dog flere fordele
ved en yahoo club, fremfor en usenet gruppe. Bla. kan man dele billeder og
chatte gennem yahoo messenger. Profil systemet synes jeg også er godt - så
kan man se det er rigtige mennesker man snakker med, men det hjælper som
sagt ikke så meget hvis der ikke er interesse for det.

jørgen.

Fra : Mr. D

Dato : 09-09-01 16:45

Susanne Immersen <immersen@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b9afb46$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hejsa
> er der nogen her som ved om der findes e-grupper på yahoo som
henvender sig
> til kristne?

Hvis du ikke har noget imod engelsk, går du ind her:

http://dir.clubs.yahoo.com/religion___beliefs/christianity/

hvor der er ialt 3419 grupper, der beskæftiger sig med forskellige emner

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu