London-Flypris
Fra : IMB

Dato : 09-09-01 01:42

London T/R
fra København eller Malmø

Kender nogen her i NG til billige weekendbilletter, hvor man ikke skal
bestille 21 dage før ?

Kender I tillige om der er en lignende side med oversigter som www.ni.dk
i Sverige

Hilsen
Inge

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-09-01 08:26

Må jeg forslå at Du kikker på
http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/search.cgi?query=flybillet - hvor Du
vil finde links til flere af de selskaber som netop beflyver London.

Mvh.

Kim

Fra : LL

Dato : 10-09-01 17:11

"IMB" London T/R
> fra København eller Malmø

www.ryanair.com

Priserne skifter hyppigt, da jeg kiggede var det 9£+taxes for turen
Malmø-London(Stansted)

Mvh, Lars

Fra : Soeren Dalby

Dato : 15-09-01 15:33

Nu er jeg måske ikke det klareste lys i lagkagen, men jeg fatter ganske
simpelt ikke, hvad denne side går ud på Kan du kaste noget lys over det
??

Fra : Carsten Keller

Dato : 17-09-01 07:03

"Soeren Dalby" <nospam@nospam.com> wrote in message
> Nu er jeg måske ikke det klareste lys i lagkagen, men jeg fatter ganske
> simpelt ikke, hvad denne side går ud på Kan du kaste noget lys over
det

Hvis du tænker på ovennævnte side sælger de flybilletter...
Ret billigt endda. London-Gøteborg: 1£, eller til Malmø for 5£.
Begge plus skatter.
Keller

Fra : LL

Dato : 17-09-01 14:37

"Carsten Keller" skrev:

> London-Gøteborg: 1£, eller til Malmø for 5£.

Ja, jeg kan kun gentage: Priserne skifter ofte.

Mvh, Lars