Kyro II på Win2k
Fra : Emil Jacobsen

Dato : 09-09-01 00:24

Ohøj NG

Jeg har et Kyro II som kører på en win2k, men af en eller anden grund visser
den en masse underlige farver når jeg starter et spil i half-life, og
lignende ting i andre spil. Jeg har et MSI K7T Pro motherboard med et Via
KT133, Tbird 1000mhz, nyeste bios, nyeste kyro II drivere, SP2, DirectX 8 og
nyeste Via 4in1.

Hvad kan der være galt, noget i bios opsætningen, i så fald hvad?

Emil Jacobsen

Fra : Armitage

Dato : 09-09-01 01:03

"Emil Jacobsen" <linux@sol.dk> wrote in message
> [...]
og
> nyeste Via 4in1.
>
> Hvad kan der være galt, noget i bios opsætningen, i så fald hvad?

Er det som det midterste billede?
http://www.tech-report.com/reviews/2001q3/prophet-4500/index.x?pg=16

Hvis det ikke er det så kan jeg ikke hjælpe

Fra : Emil Jacobsen

Dato : 09-09-01 02:44

Nope, i Quake3 vil den ikke engang lade mig komme ind i selve spillet, kun
til menuen.

/Emil

Fra : Kristian Holm-Jørgen~

Dato : 09-09-01 17:22

Hej

> [...]
> KT133, Tbird 1000mhz, nyeste bios, nyeste kyro II drivere, SP2, DirectX 8

Havde lignende problem med spil i både win98 og win2k med Kyro 2-4500.
Installerede AMD AGP-Miniport Drv (mener jeg) og herefter virkede alle
spil....

Mvh
Kristian