Gran
Fra : kskov

Dato : 08-09-01 23:34

Hej
Jeg har en del normansgran som er begyndt at "bøje i toppen". Når jeg kikker
nærmere efter mangler barken på den ene side af topskudet (Indersiden af
krumningen). Det er vel en 10cm strimmel på 2-3 mm bredde der mangler.

Træerne er 3 år gamle.

Hvad kan det være ?

hilsen
Karsten Skov

Fra : Astrid nielsen

Dato : 09-09-01 21:45

Så vidt jeg ved, er det insektgnav. Snudebille(?)

Venlig hilsen
Astrid Vest
kskov <kskov@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b9a9a0b$0$235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...