Andet multimedie
bentjuul 3670
Troldebilleder.
Fra : Helle Fagerberg

Dato : 08-09-01 23:14

Jeg har ledt alle vegne på nettet, for at finde Troldebilleder til mine
børn.
Det skal være enten jpg eller gif.
Men det er et begrænset udvalg jeg har fået, selv om jeg har søgt på diverse
søgemaskiner.
Er der nogen som har nogle link ????????

På forhånd tak.
Helle.

Fra : Madsen

Dato : 08-09-01 23:20

"Helle Fagerberg" <Helles@privat.dk> skrev:

> [...]
> søgemaskiner.
> Er der nogen som har nogle link ????????

Prøv evt. her:

<http://multimedia.alltheweb.com/>
<http://www.altavista.com/cgi-bin/query?mmdo=1&stype=simage>

Søgeord: Troll eller Trolls

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Helle Fagerberg

Dato : 09-09-01 00:32

usind tak du er en skat, en skam jeg ikke kan give dig en knuser.
Hilsen Helle

Fra : Madsen

Dato : 09-09-01 00:55

"Helle Fagerberg" <Helles@privat.dk> skrev:

> usind tak du er en skat, en skam jeg ikke kan give dig en knuser.

Det må jo nødvendigvis blive til et "cyber-knus" så, i mangel af
bedre. ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-09-01 09:09

On Sun, 9 Sep 2001 00:13:49 +0200, Helle Fagerberg wrote:

> [...]
>søgemaskiner.
>Er der nogen som har nogle link ????????

Min kone laver porcelænsdukker og har nogle herlige trolde på sin
hjemmeside. Der er desuden alfer, hekse og andet godtfolk og alle
personlighederne har deres historie.

Se: http://www.towle.dk/margrethe/

Venlig hilsen
Kurt Hansen